Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJenom nebýt nikdy sám !
Autor
Musaši
Skoro prázdný bar -
Před nalitým barmanem
nalitý panák
21 názorů
Díky, Kolobajdo . - Jan Neruda kdysi napsal povídku , která se podobá tomuto mému haiku . Ta povídka se jmenuje "Jak si Pan Vorel nakouřil pěnovku " . - Inu , když nejsou zákazníci , člověk si něčím musí vyplnit to dlouhé čekání .
LGarro ,
panna pařící do rána ?
Napadla mě scéna z filmu Sestra v akci , kdy přicházejí jeptišky do nočního baru . To bylo kouzelné .
Štírko ,
s alkoholem nejsi nikdy sama ,ale myslím si ,že barman by měl před sebou mnohem raději střízlivého panáka .
Změna: jelikož a pročež načež je nebo jsou ty 3 řádky nezapomenutelné, měním názor. Je to vlastně skvělý popis okamžiku!
Mistře řezníku, dejte mi to nejlepší maso z vašeho krámu.
Všechna jsou nejlepší!
:)
Slavomíre , Marcelo , atkij , Backu , Knihomole ,
děkuji za típek . Včera večer jsem se ještě pokusil tu původní improvizaci pro Yana 73 vylepšit , takže jsem senrjú značně přepracoval . Jestli je nová verze lepší , to ale sám nevím . Obsah sdělení se možná přecejen posunul kamsi jinam .
Karpatský knihomoľ
07. 11. 2018/*
CarverIsBack2
07. 11. 2018Marcela.K.
07. 11. 2018´:-D