Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezmocnost
20. 04. 2002
9
0
2262
Autor
clovrdka
Bláznovství, které nikdy neskončí
Emoce, které zvítězí
Zloba, kterou cítím
Moc lidí, co mě ničí
Ostuda, která mě pohltí
Cynismus, když se vzpírám moci
Nenávist, co obnažuje city
Okolí, které podrží
Strádání, které mě trápí
Trápení, co s tím vším je
Ještě že to slovo nemá více písmen.. člověk by zjistil, že toho "blink" je na světě o něco více, než si myslí.. ale hlavu zhůru a * :-))
LaM ...ono to tak nevypadá, ale člověk nemusí zjišťovat nic - ono je toho víc :-( ale hlavně to brát s humorem :-))))
Igore, tohle je jenom momentální pocit z depky...NE maniodepresivní psychoza...možná ti to tak připadá, protože "papírovou" verzi tohle nemá...je to napsaný zpatra přímo sem...ale depka to je...
Vyjadřuješ moje pocity, myslel jsem, že je nás jen pár a ono nás je víc.........
jojo,hlavně ty emoce,který v bezmoci nikdo nedokáže ovládnout...všechno se dá jinak přežít.... (a co nás nezabije,to nás posílí).....a všechno jednou skončí (moc i bezmoc (i nemoc))
Blaznivkaaa
22. 04. 2002
nedepkuj, bude líp, uvidíš
bude líp, hlavně tomu musíš věřit
věř papoušoj, papouš to má za sebou
papouš bude držet pařátek
(papouši palec nemají :-)
Vim, ze je to vyusteni hluboke privat emotions a pro tebe to ma zcela jiny vyznam, protoze za tim mas pozadi... to byla jen objektivni kritika... no spis subjektivni :-)))
kdyby jenom hluboké priviat emotions...prostě ať chceš nebo ne, zapadá to do sebe :-)))
dr_fellgod
20. 04. 2002
Pekne ale mohlo by to lip zapadat do sebe... takhle jsou to dost vzdalene vykriky... proto bez tipu...
Amando, vzdálené výkřiky to na první pohled jsou, ale kdyby jsi věděla, čím člověk (potažmo pak dva :-) ) prochází, pochopila bys, že to do sebe zapadá