Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTelevizor -
Autor
Nami 99
"Odešla" nám televize. Samozřemě před vánocemi. Jak jinak. Ale to není důležité. Jsme s manželkou v prodejně před stěnou s vystavenými televizemi a vedle nás, stojí pár, jehož hlasitý, "československý" hovor nejde přeslechnout.
"To víš, že farebnů. Iné už ani nejsů. Nám by sa do bytu hodila zelená." "Nebo táto sa mi páči." "Nie. Tuhle značku mal Igor a vydržala jim len po tri roky." "Ale my sme jenom dvaja a ich sa pozerá osem. Tak je logické, že sa televizor opotrebí rychlejše." "Tahle je pekná. A má i velků úhlopríčku." "Prosím ťa, jenom žádnou úhlopríčku. Povedala Jolana, že máme kůpiť bez úhlopríčky, že je úplně zbytočná a hodně drahá."
Otočil jsem se a řehtal do regálu s mixérama.
Koupili jsme barevnou, s úhlopříčkou a pro šest lidí.
20 názorů
Savage Flame
07. 02. 2021:D
Květoň Zahájský
18. 12. 2018Krásný fórek! Jestli je to opravdu odposlechnuto, tak blahopřeju, to je unikát.
Dodola - děkuji moc.
Rozdělil jsem sledování televize na směny, vždy po dvou koukajících. Tak snad vydrží.
Čtu si s úsměvem. Pobavilo mě to a nabral jsem si trochu nálady. To je prima!
aleš-novák
17. 12. 2018Máme taky jednu bez uhlopríčky a můžu jen doporučit. Uhlo patří do kamen.