Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo stopách malého pasáčka...
Autor
Oskar Koblížek
Tak jsem se po více jak 40 letech vydal do míst, kam jsem jezdíval za svým zbožným dědečkem, co pěstoval,...pardon,...co choval své ovce. Tady se ze mě vždy stával malý pasáček a náležitě jsem si to užíval. Byl jsem silně zvědav, jak moc se toto místo změnilo. A....
http://oskaar1.rajce.idnes.cz/Vylet_za_pasackem/
15 názorů
Oskar Koblížek
09. 08. 20238hanka: Opravdu tam bylo nádherně. Hlavně celé dny venku na čerstvém vzduchu.
Však mně taky trvá dlouho, než zareaguji.... Také přeji vše krásné v novém roce. J
Oskar Koblížek
31. 12. 2019Šmánkote. Úplně mi tahle tvá rekce unikla. No chvíli to trvalo, než jsem na to narazil...nó chvíli...rok, že jo? Hned jsem si dal pohlavek. Jsem moc rád, že ses nakonec rozhodla to zhlédnout. Je dobře, že máme většina z nás nějaké to místečko, kam se rádi vracíme, byť často už jen ve vzpomínkách. Hezký Nový rok 2020. :o)
Oskar Koblížek
27. 12. 2018To si piš. Zapátrám a třeba nějakého příbuzného sibiřana najdu. :-)))
Oskar Koblížek
26. 12. 2018Tak mně se akce líbila, ovšem rodina mé nadšení ve čtyřiceti stupňových vedrech příliš nesdílela... Cha cháá. Sice asi není ještě čtečka popisující obrázky, ale právě proto jsem rád, že ses u nich zastavil. Přeji ti krásný Nový rok. Oskar.
Oskar Koblížek
26. 12. 2018Revírníku zlatý, šel jsem na ta místa trochu s obavou, ale jakmile jsem tam zase stál na známých místech, hned to všechno naskočilo. Bylo to bezva. Jsem rád, žes nakoukl na obrázky. Měj se bezva.
Krásný! Jen matně si umím představit tvoje pocity po tolika letech nepřítomnosti, ale u mě jak obrázky, tak slovní doprovod zanechaly hluboký dojem. Byl to dobrý nápad. Díky.
Oskar Koblížek
24. 12. 2018Udělal jsi mi, Karle, radost, žes nakouk. Hurá. Měj se krásně..
Co Ti mám povídat, Oskare. Vzpomínky voní a bolí. Fota jsou nádherná a v příbězích si doplňuji. Rád jsem s Tebou prožil.
Oskar Koblížek
24. 12. 2018Bylo to neskutečně krásné místo. No a k té "pohádce" to opravdu nemělo daleko. Zvláště brzy zrána, když dědeček vstával, byl člověk v neustálém očekávání, co z lesa může vyjít. :-) Hezký Štědrý večer, Irenko.
Díky za hezké fotky, to místo je kouzelné, stejně, jako bylo tvé vyprávění.