Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha z ptačího krmítka
Autor
aleš-novák
ani hejno sýkorek
nedokáže
straku
vystrnadit
15 názorů
aleš-novák
17. 01. 2019to jsem si snad ani nezasloužil...:o) napíšu šest slov a v komentáři skoro bakalářská práce...:o)
Som tu. Pre tvoju tvorbu je asi charakteristická transformácia radosti zo života do poézie. Je to kontaminácia humorom pre čitateľa, poznamenaná však veľmi dobrým postrehom a zamyslením, často skombinovaným s múdrosťou, "parafrázou " sarkazmom, pranieruješ ľudské neduhy, spoločenské formy personifikáciou zvierat na ľudí- toto, ak mám byť konkrétna,sadne mi viac ku kateg=orii aforizmus- ku cti ti slúži naozaj presné zachytenie, úsporná a trefná práca so slovom. Je to výstižné, dobré.
Ako som však spomínala, tieto veci si prečítam, poviem je to Ok, ale z môjho pohľadu nesplňajú požadovaný rámec literárneho koeficientu, ktorý mám rada. Som asi naozaj suchár. Takže ak ti bude stačiť moja pochvala, máš ju.
Všimla som si narýchlo komentáre. Vzhľadom k nim, chýba mi tu kategória konceptuálno-interaktívnej básne
Ani hejno strnadí
straku nevystrnadí
naštěstí už s pomstou supí
z Kordiller přilítlí supi
aleš-novák
26. 12. 2018Diano, zrovna tohle není žádná provokace...jen taková ptákovina, co jsem nadatloval při sledování krmítka za oknem...:o)
Co Čápovou nejvíc bere,
že ten čáp tu žábu žere.
A tim pádem na ni kašle.
Ale ani Čápová v tom není nevině. Táhne to s kominíkem. Že, aby měla změnu. Prej:"Čáp je celej bílej a má černej ocas a kominík je celej černej a nežere žáby."
aleš-novák
25. 12. 2018jo, zrovna včera ho viděli s nějakou mladou žábou...
ale žijí si na vysoké noze...
Čápová ví, že nemá doma anděla.
Kdejaká sukně ho láká.
Co však už o svadbě věděla,
"beru si přelétavého ptáka."
aleš-novák
25. 12. 2018o majoru Čápovi se šušká, že jim to doma moc neklape...
Nebývá to nijak zřídka,
že se v zimě u krmítka
strhne velikánská bitka.
Říkala sousedka Jitka,
že to řešila i hlídka.
Policejní, jednou zrána.
Major Čáp a rotný Vrána.