Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsou mezi námi
Autor
Evženie Brambůrková
,,Tak si představ, co se mi zase zdálo." Kamarádka fyzioterapeutka mi prohmatává záda a nalézá zauzleniny. Já si to představuji jako takové malé uzlíčky, které musí rozplést. Ovšem na záda si nevidím.
,,Vypravuj. Určitě to zase bude něco děsivého," těší se.
,,Byl tak takový bílý chlap, měl černé vlasy, ale málo, a ksicht měl jako velký lívanec. A černé oči, takové zlé. Byl do půl těla a vypadal jako moučný červ. Kdybys do něj píchla, zůstane v něm důlek. No, fuj!" Vylíčila jsem kus snu.
Chvíli bylo ticho, jen ruce pracovaly na uzlících.
,,Jseš si tím jista?
,,Jasně, chtěl se na mě vrhnout, ale použila jsem osvědčené noční kopy, Van Damme by se nemusel stydět. Do hlavy, do břicha a pak už se ani nebránil, jen zmizel a já se probudila v rozházené posteli."
,,To, co popisuješ jsou lidé mezi námi. Tedy žijí mezi námi, ale my je nevidíme. Žijí z naší energie, hlavně té noční, kdy jsme v klidu. Přesně tak, jak ho líčíš ty, byl popsán mnohokrát v různých dobách i kultůrách."
,,To mi říkáš, abys mě povzbudila? Mě stačí moje děsné sny a ještě si to mám představit v reálu?"To už jsem protestovala, ale byla jsem znovu přišpendlena ke stolu.
,,Jenže ty se jim bráníš. Nemohou z tebe brát energii, protože kolem sebe mlátíš a nedáš se." Usoudila s lehkostí.
,,Mohu tedy poděkovat za abnormalitu, která mě dovede na léčení. Už se těším. Bude nás tam víc."
Já a mě podobní se ubráníme, ale co vy ostatní.
Nebýváte ráno unaveni?
11 názorů
Evženie Brambůrková
27. 10. 2022Jedno je jisté, že pokud se bráníš odejdou. Ale přijdou jiné sny, někdy i horší.
Evženie Brambůrková
28. 12. 2018Abych se o tom doslechla, musela jsem si zřejmě pořídit vlastního vysavače. :-))) Dík za návštěvu.
Evženie Brambůrková
28. 12. 2018Tys na to, Luboši, zase přišel.
Hm, o takové "formě vysávání", jakou popisuješ, jsem ještě nečetla ani se s podobnou naštěstí nesetkala.
Jsi silná, ubráníš se.