Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední vagón.
Autor
Nami 99
S rozvojem v počátcích železnice, se po několika zkušenostech zjistilo, že když dojde na dráze k nehodě, je většinou nejvíc zraněných v posledním voze soupravy. Vydali proto vyhlášku, která přísně zakazovala poslední vagón k soupravě připojovat. Od té doby, každý vlak končil předposledním vagónem. Z každé soupravy, která ještě poslední vagón měla, musel být odpojen a (už kvůli kontrole) odstaven ve stanici, ze které byl vlak vypraven.
15 názorů
A teď ještě tu o nádražních a drážních záchodcích! Pro nás opilce a otrlce.
aleši - děkuji.
Je pravda, že když naskakovali do předposledního vagónu, který byl připojen jako poslední, tak nehod ubylo. Nejvíc úrazů bylo, když cestující vagón chytil a on se mu vyškubl.
Co se týče posunování ručiček na nádražních hodinách, toho jsem byl dokonce dvakrát svědkem. Jednou na jaře a jednou na podzim.
Kočkodan - děkuji.
Něco na tom bude. Ale tady jde hlavně o bezpečnost cestujících. A na slepé koleji jim žádné nebezpečí nehrozí.
aleš-novák
13. 01. 2019obětí nehod byli často ti, kteří do posledního vagónu naskakovali na poslední chvíli. na některých nádražích proto posouvali ručičky na hodinách dopředu, aby cestující nastupovali včas.
qíčala - děkuji moc.
Nebo souprava lokomotiv, ale jenom po předposlední.
Zákon je Zákon.
Přes to nejede vlak.