Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVe dvou na mopedu.
Autor
Nami 99
Olda s Milanem jeli ve dvou na mopedu a zastavili je policajti.
"Jak to, že jedete dva na mopedu?" Ptal se jeden z příslušníků Oldy, který řídil.
Olda se jakoby překvapeně otočil na Milana se slovy: "Ale, kdepak sis naskočil?"
25 názorů
Silene - slůvko zapálený, mělo velký význam už v dávné minulosti.
Král Zikmund, když sledoval, jak upalují Mistra Jana Husa, jako první v historii pronesl větu : "Už se mu začínají zapalovat lejtka."
Když jsme viděli, to množství nevypratelných plen, založili jsme plénum, dali se na politiku a zkrachovanou firmu Šuklen Rádošuky uzavřeli.
Majitelé mgr. Pošuk a ing. Jebavý, jsou ve vyšetřovací vazbě, protože zřejmě majetek firmy prodrbali.
Nicméně nyní již podstatně lépe rozumím, proč je u vás veškerý hrubý národní produkt nucen soustředit se v pryžárenství a nedaleký tradiční textilní závod Šuklen musil býti uzavřen, neboť spolu se svými kmenovými zaměstnankyněmi, tedy přadlenami, tkadlenami, pradlenami a švadlenami, pod firemní hlavičkou jednotně zvanými šuklenami, přišel úplně na buben!
To množství nevypratelných plen muselo být zkrátka neúnosné, a tak bylo nabíledni soustředit se na jednorázovou tržní politiku.
Já nevím.
Zkoušeli jsme moje moje tvrdé ponožky prát v měkké vodě, tak to na chvilku pomohlo, ale po čtrnácti dnech nošeí, to bylo to samý. (Delší nošení nchci riskovat, protože se mi už dvoje zlomily.)Tak jsem je zase opřel o pračku a musely se prát znovu. I v té měkké vodě.
Nicméně věřím, že s vaší rádošukečskou vodou je tortura prát na vyvářku! Pračka je pak vskutku plná kamene.
No, Láďo, ono se říká, že měkká je tuhleta povrchová, a ty ses díval až na dno, tak to bude tím!
Ze šoférských vtipů pak k mým celoživotním favo-ritům patří, kterak se policisté při vyšetřování dopravní nehody tázají řidiče autobusu: "Pane řidiči, můžete nám popsat, co se přesně stalo?"
Načež šofér odvětí: "No, to mohu úplně přesně, byl jsem zrovna vzadu a vybíral jízdné!"
Ach, to přemrštěné šetření lidskými zdroji!
Tady u nás a v okolí Rádošuk, je hodně tvrdá voda.
Dneska ráno, jsem se díval do bazénu a je tam vrstva aspoň 10 centimetů úplně tvrdé vody.
Śmankote, Láďo, ještěže máme měkkou vodu! Neboť točím tři pračky denně...
Andělka1 - děkuji moc.
Vím o čem mluvíš. Japonci jsou opravdu menší. Vozil jsem je do Vídně na letiště, nebo obráceně a nebýt těch zavazadel, vešlo by se jich jednou tolik.
Jé, je...několikrát jsem se na Pionýru převrátila...nikdy se nic nestalo, přidala jsem na přejezdu a už se Pionýr vzepjal jako kůň...hi..PADLA JSEM NA ZÁDA, HUČÍCÍ PIONÝR NA MNE.Jezdila nás na něm též dosti - na tzv.taneční čaje do nedalekých vesnic. Ale i v autě jednoho tatínka, kluci museli do kufru.
Letos jsme si to téměř!!! zopakovaly se sestrou. Jezdiii jsem takovým plážovým skútrem v Mexiku po pláži na noční služby při dobrovolničení u zachrány mořských želviček. 3 a v ruckách bedny želviček, batohy, matrace na spaní...Hi..hi...to bylo fakt bezva. Tvrdil nám kolega, že před námi tam bylo 6 japončíků dobrovolničit a všichni se vešli.. Tak jsem nevěděla, zda jsme tak mohutné či oni malí..hi...hi..poslal mi foto na fb, takže byli to fakt prckové studentičky. .
Kočkodan - děkuji moc.
Je to jak říkáš. Moped byl Stadion a skůtr ČZ-125.
Žádný fofr, žádný shon,
ale do všech světa zón,
dopraví vás právě on,
moped značky Stadion.
(Skůtr - zkratka pro nepříjemného člověka, malého vzrůstu.
Skurvený trpaslík.)
Lerak12 - děkuji moc.
Připoměl jsi mi kameňák, z trochu jiného soudku.
Pod vodopádem seděla indiánka a prala prádlo.
Z vodopádu spadl kámen a indiánku zabil.
Indián to viděl s prohlásil :
"Ach jo. To je už třetí pračka, kterou mi zničil vodní kámen."
Přímo z kamenného lomu. Jako ten podobný kameňák: Jde ohnutý plech po poušti...
A ještě bych k Tvému přidal. Vystartovali na ně policajti Honda a Pionýr.
A Gora bingo! *
Gora - děkuji moc.
Jsou všelijaký případi.
Kamarád jednou sebral tátovi skůtra, my jsme na něj dali prkno a jelo nás osm. Ale vlítli jsme do díry a skůtr se zlomil a bylo po něm.
Když to kamarádův táta zjistil, bylo málem i po kamarádovi.
aleši - děkuji moc.
Jedu, jedu na mopedu,
svezu Milana i Edu.
Prudký kopec v klidu sjedu,
vždy když řídím, sedím vpředu.
Slečna povýšenecká preskočí svoj tień- a zasmeje sa. Toto ti ide bravúrne.