Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní pohled klamný bývá...
Autor
Muamarek
11 názorů
Ysslandie, Štírko, Jiří, Dagmaram, Jitko - jsem moc rád, pokud Vás pobavilo - a díky.
Jiří, ano, pravda, mělo by tam být spíš někdy - ale mně tu šlo o jistou polarizaci - proto ten ultimativní výraz.
Díky všem za zastavení a krásný den :-)))
Překvapivě jsi vyloudil úsměv. Pro tyto rozvernosti mám pochopení. A připomněl mi, že bych měla taky rozšířit svou ne - vážnou sbírku.
... z kočky zase šedá myš...by se mi taky líbilo
U cyklistické .... díra trochu na hraně...asi tou strohostí daných veršů.
Poslední bych nemusela, nepasuje mi mezi předcházející.
Rozhodně tip.
Mi se tto líbilo, nevím proč, ale víc bych přijal ...někdy... z kočky šedá myš. Řekl bych, že to víc odpovídá obsahu i realitě. Není šlapka jako šlapka a Dvě tváře jedné kočky, do hospody mezi chlapy určitě, ty dvojsmysly jsi zvládl dobře, a ta poslední jaksi do miniyklu nezapadá nejen obsahově, ale i absenci humoru oproti předchozím. Jako samostatnou ji přijímám, snad až na ty preláty, ti po mém soudu nejsou jaksi aktuální při zavádní zla. Na tebe nezvyklá poloha, ale chtěls pobavit, jen si nejsem jistý, zda pro část čtenářů to nebude za hranou, ale na to se hodí pořekadlo, že ...není sprostý ten, kdo sprostě mluví, ale myslí...
Vieš, že osobne tieto štýly nemusím, Ku cti ti však slúži veľmi vkusné vyhranie s dvojzmyslami, elegantné, úsmevné, pobaví.
Kultivované škádlení erotiky a jejich významů. Trefný přídavek politické manipulace. Dnes máš pěkně uvolněný básnický krok. Líbí se mi to.
Děkuji, Goro :-)))
Díky i Tobě, Kočkodane :-)))
Hezký den oběma a mějte se krásně...
Trochu lechtivé kromě posledního, ale povedené, Marku...zaujalo například: