Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDálnice
21. 04. 2002
15
0
2508
Autor
galaxy
Povídala žába žábě:
Přes dálnici přejdu hravě
podívej se..skáču..kvááák!
..a přejel ji náklaďák..
Ježek nato : neumí to !
Není mi tý žáby líto.
Já se stočím do klubíčka.
..a skulil se pod autíčka.
Díky za úsměv na mé tváři co teď na všechny kolegy září.
Veršíky jsou s vtipem, posílám to s tipem.
To jako když ten starej šnek učil mladýho jak přejít v noci silnici. Říká mu: "Hele, musíš rychle rychle a když uvidíš světla tak mezy ně." "Jasně," na to mladej. A tak šly. Nejprve starej. byl už skoro na druhé straně když auto. Šup teda mezi světla. Auto projeto a starej z druhé strany huláká na mladýho: "Tak poběž! Nic to není!" A tedy se mladej vydal na cestu. Najednou auto! Tak tedy šup mezy světla. A najednou křup!!! Starej na to z druhé strany kouká a kroutí hlavou: " Hmmm, Velorex, to sem dlouho neviděl."
Tipík.:o)
Pro dětičky poučení není nikdy dosti
než aby jim nákladˇáky rozmačkaly kosti.
Báseň tato didaktická
velké moudro skrývá,
kdo se chlubí
ten je nicka
často to tak bývá.
TIP*
lištička : dáme jim tam značku..:o))
Anonym82 : díky za típek,ale víc za pochopení :o)))
Člověk se jde projet na kole a u krajnic je jich přejetejch, chudáků...
málem bych řekla, že jsi to těm zvířátkám přála
ale je to poučné, stejně je to malý trest za to, že se vytahovali :) a vůbec, na dálnici nemají co hledat !