Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semenu
Autor
atkij
příkladná sobota dováří žité
stačí jen sloupat se k ženě a muži
k vědomí že v prostoru mezi
levitují osvědčené ingredience
(strupaté skrojky trupům střed)
i v posteli nejvíc chutná
že se v ní prakticky známe
když zůstáváme
v přítulném světle hmatáme důkazy
a z dechové frekvence víme ...
kdy se bude plýtvat či dychtivě přidávat
špetka fantazie
9 názorů
Konečně jsem upravila. Pravdu jsi měl...nakonec jsem ořezala mnohem víc..., s odstupem času clověk vidí v úplně jiném světle:)
stačí jen sloupat se k ženě a muži ... Tohle mne dostalo...
že jsem se v neděli vzbudila v březnu? ...
a tohle zmátlo...
Ale o tom mají básně občas být... Přimět hledat za oponou... A nacházet... I jiné významy... (které si můžeme nechat pro sebe)...
Líbí se mi to.
Čtvrtý verš ale nedokážu přečíst najednou - mám tam asi tři pauzy. Líbilo by se mi to, pokud by to bylo na více řádcích.
Ahoj Y.
V tomto texte sa mi páči "koncepcia " básne a práca s výrazovými prostr.. Úvod začína situačným opisom, ktorý funguje ako spúšťač udalostí a prechádza do autorkinej výpovede, veľmi pekným obrazným motívom a myšlienkou / prezent.úvahu, postoj /
stačí jen sloupat se k ženě a muži
k vědomí že v prostoru mezi námi levitují osvědčené ingredience
(strupaté skrojky trupům střed)
navyše celkom vkusne doplneným o "expresívnu hravosť-strupaté skrojky trupum stred /-čím sa dostávame k akejsi levitácii ďalších vnemov, opisov- osobne som práve v tejto "strednej časti " pociťovala istú kostrbatosť, spôsobenú buď zbytočným vrstvením myšlienky-prípadne "slabším " zakomponovaním dielikov.
páčil sa mi záver s jemnou iróniou, so zmenou polohy, s myšlienkovým "bodnutím.
Ak by som to zhodnotila ako celok, musím pochváliť za prácu so slovom, s výrazom, s detailami, ktoré vystihnú momenty a navodia istú filoz. otázku u čitateľa, atmosféra textu je solídna, rovnako ako autorský štatút v tomto texte-osobne menšie nedostatky som videla možno v tom strede vrstvením myšlienky.