Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVáhání
Autor
Norsko 1
Váhání
Všechno co od života nechci je hroch
Mám jiné plány
Aby po mně pojmenovali nádraží
třeba
Všechno co od života chci
hroch splňuje
Těžké rozhodování
Co dělat
hroch za dveřmi
Chtěl bych
aby přišla válka
Aspoň bych
umřel
jako muž
20 názorů
sestricka.slunicko1
01. 03. 2019*
Nevím . To bych si musel ty komiksy napřed všechny přečíst a na to nemám čas .Mám příliš mnoho různých zájmů a všechny své ambice realizovat nestačím .
To vím . Musaši je ale taky současný fantasy komiks . Vypadám tam krásně . Mám dlouhé vlasy svázané do drdolu a katanu nosím v pochvě na zádech , aby se mi dobře lezlo po hradbách dobývaných hradů .
Jako samuraje mě závěr tvé básně dojal až k slzám . Litoval jsem , že jsem něco takového nenapsal sám . Takže tentokrát tip dát musím i kdybych nechtěl .
Moje životospráva má efekt motýlích křídel. Jak jsi to myslel?
Ty něco tajíš!
Sympatické, jen si kladu otázku, nic víc, jak by k tomu dopomohla tvá životospráva.
Tvé dílo ve mně oživilo vzpomínku na toto video:
https://www.youtube.com/watch?v=2O0k7e5ApFU
Bohužel neumím vložit přímo odkaz.
Líbí, ahoj Y.
Thea v tramvaji
12. 02. 2019Až na tebe sedne hroch, umřeš jako muž :)
Je to pěkná poetická reflekce. Líbí se mi to.
Když se sní je to fajn. I nespokojenost a dávat si vyšší cíle. Ale běda, jak se vše vymkne vnímání všední reality a vlastním schopnostem. Hroch se má pořád čím živit. Jsme jen nedokonalí lidé.
Slavomir Mily
12. 02. 2019či chceš, alebo nie...hroch ostáva/*