Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZnovuobjevení
17. 02. 2019
11
13
1348
Autor
Danny
Když se mi na obrazovce objevila postava docenta ZQX PLF1435, vyslal jsem k němu myšlenku:
"To, že archeologické oddělení Impéria kontaktuje protidrogové, není zrovna obvyklý postup."
"Majore R7878M, tohle taky není obvyklá situace," odvětil docent, "nalezli jsme a rekonstruovali přístroj, který se ve své době mohl stát vektorem drogy. Víme, že období euro-americké civilizace nemáme pořádně zmapováno vzhledem k nepokojím, které následovaly po něm."
"Co tedy po mně chcete, pane docente?" zeptal jsem se.
"Jestli byste mohl prostě přijít a podívat se na ten náš nález," usmál se docent ZQX.
Když jsem nastupoval do teleportační kabiny, hnula se mnou zvědavost. Přece jenom se moc často nestává, že narazíte na artefakt z dávno zapomenuté, prastaré éry.
Když jsem se objevil v univerzitním kampusu archeologického oddělení, viděl jsem, že vědci již napojili rekonstruovaný přístroj na přívod již dávno neužívané elektrické energie. V blízkosti přístroje se nacházelo několik plochých předmětů, docent ke mně vyslal myšlenku, abych jeden z nich zasunul do mechanismu.
Účinkem byly vibrace. Slastné vjemy. Ten obrat - zhoupnutí - ták, ták! Ty kombinace. Radost - jé! Příjemné mrazení probíhá celým tělem. Zavlnění přesně v pravý čas - nemám slov. Nahoru - dolů - ano. Stop. Beru další plochý předmět. A další a další...
Byl jsem povolán proto, abych zjistil, zda jde o drogu, či ne. Ovšem nebyl jsem si jistý: zda budou abstinenční příznaky - taky komunikační kanál, přes který přístroj vysílal: podle mě se droga takto nikdy neužívala. Byl jsem zcela v rozpacích.
Pátral jsem po vodítkách. Ty ploché předměty byly rekonstruovány jen velmi hrubě: jenom u jednoho se zachovalo něco jako obálka. Jen dvě slova, vytisknutá polozapomenutým písmem: The Beatles.
13 názorů
Nic než dobrý. Takové beru a chválím, na nějaké nedoklepy a nepřesnosti ve stavbě věty nekoukám a tipuju.
To je vážně dobré. Potvrzuji že to byla droga a abstinencí jsme trpěli aspoň třicet let. Na věk obdivuhodný nápad.
I tak budou potomci třeba jednou zkoumat a hodnotit... já hodnotím hlavně to, žes to napsal už ve třinácti:-) Pozoruhodné.
Ale ne! To je TAK výborný nápad! Nečekaný, vtipný a ke všemu má něco do sebe. (Já bych sice brala plochý předmět s Mozartem, ale to na té výborné myšlence nic nemění :-))) *********************