Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKoza
Autor
Nami 99
Dříve bylo běžné, že v každé vesnici i městě, byl jeden, nebo i několik kozlů. (Myslím si, že v přeneseném smyslu slova tomu tak je dodnes.) Jednou šla postarší paní po cestě od Dolního Třešňovce s kozou na řetízku ke kozlovi na připuštění. Potřebovala se někoho zeptat, kde kozla mají. Na neštěstí potkala zrovna srandistu Pepu. V obci, v malé chalopce bydleli "Kozlovi," ale ti připouštěcího kozla neměli. Pepa paní ochotně popsal cestu právě k nim. Babička zabouchala na dveře a přišel otevřít pan Kozel. (Stařenka jméno neznala.) " Dobrý den, vedu tady tu naši mrchu ubrekanou, tak jestli by jste měl chvilku."
Co se dělo dál,nevím.
19 názorů
Staří Řekové měli větší představivost než my dnes . Tam vzniklo ze zoofilního spojení ledacos . Třeba tokový Mínótaurus .
No, babička, ta už byla věkově "za zenitem", takže tam nic nehrozí. Ale ta kůzlata s panem Kozlem, to si neumím představit. On měl hodně odstálé uši a velký nos. A kdyby bya po něm. Lépe nedomýšlet.
Jak říkáš. Ať si raději čtenář domyslí podle svých představ.
Je hezké , že tvůj text má otevřený konec . Ty nevíš , co se dělo dál a každý čtenář si může po libosti představovat , co chce .
Musaši - děkuji moc, za tipa i hezký komentář.
Záleží, jak se to vezme.
Kdyby kozel s kozou a babička s panem Kozlem, tak to není nic proti ničemu. Ale, kdyby se to zvrhlo na swingers párty, tak to už by bylo na hraně.
Nami ,
jsi odvážný autor . Dostal ses až na samou hranici zoofilie . Tip .
Kolobajda - děkuji moc.
Kdyby jste se tenkrát nastěhovali nad Štiku, tak by si to pěkně užíval.
Kdysi jsme bydleli ve starém paneláku naproti autobusového nádraží - nahoře ve 4.patře (bez výtahu). A pod námi bydleli Kozlovi. Starý Kozel, neustále podmračený. Jednou když jsme byli v práci, nám praskl ventil ústředního topení a důkladně jsme je vytopili. Od té doby vím: Kozel nesnáší vodu. Zvlášť, když mu kape z lustru.
Jarmila_Maršálová
21. 02. 2019))
Luboši, ty mě teda dáváš. To mně vůbec nenapadlo. Kdyby nešlo o zvíře, tak bych napsal "měla kozy na řetízku" a nešlo by o připuštění, ale o pirsink.
O seniorce nic bližšího nevím, ale ta se nebrekala, tak to snad dobře dopadlo.