Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePocta Vlastimilu Brodskému
Výběr:
22. 04. 2002
17
0
3982
Autor
Carodej
Odešel jste...
vrány v duši
smutek můj teď nepřehluší.
V srdci prázdno
hledám slova
rozdal jste se
stále znova
vzpomínám na vaše role
sbohem pane profesore
všeho moudra lidských věků
vydal jste se na tu štreku..
Přitom jste tu všude kolem
trápíte nás hrozným bolem -
- stokrát jste se vysmál smrti
o to víc nás to teď drtí
o to víc to nyní svírá
zůstává jen pevná víra,
že tam, kde ta cesta mizí,
splatí Vám Váš život ryzí
Bůh,
jehož jste dítko milé.
Sbohem
pane Vlastimile.
Zlý_wětry_vod_řeky
02. 08. 2005
Carodej: opravdu jsi ho tak obdivoval (či snad miloval), že používáš ta silná slova? Je to nádherný, zasahující dílko, který.... MUSÍ oslovit i neherce nefandy umění, natož mě, herečku - amatérku.......na to bych se nezmohla. Seš šikula!*
"rozdal jste se" - tak možno (smutne?) konštatovať o človeku, ktorý svoj život skutočne prežil.
Není důležité, která je lepší a která je horší, důležitá je upřímnost srdce, která Tě dohnala mu napsat.....*
Úžasný!!..., a zvláštní, když si představím, že jsi (teda podle mého usouzení, pokud ne omlouvám se a beru zpět) dotyčného osobně neznal. Je to úžasný vyznání...
A jestli se odněkud dívá, ať už odkudkoli, a nebo nedívá, - však to nikdo nevíme - doufám, že ho to hřeje u srdíčka...
Můžete mi někdo vysvětlit, co to je za klub? Také bych rád věděl, jestli to jako autor musím tolerovat.
Díky, nedělal jsem si opravdu nějaký nárok na úžasné umělecké dílo - od chvíle, co jsem se to dozvěděl, jsem cítil nějakou nutnost se s ním - rozloučit.
Byl to fascinující chlap....
Vlastimil_Brodský
24. 04. 2002
Čau Bróďo! Kdes byl včera? Dělali jsme seanci a ty furt nic! Ozval se nám akorát jeden Američan, polárník v Antarktidě. Ale nebylo mu moc rozumět, sklenička nám furt jezdila mezi F a X...
Vlastimil_Brodský
24. 04. 2002
Ne - opravdu netoužím být svědkem trapných výlevů zakomplexovaných exhibicionistů a agresivních pitomců z klubu Novel Arsenic Detoxification Enzyme. Strčte si svá avízka za klobouk pánové.
Díky pane Čaroději vaše slova pocty hřejí
jako slunce stejně vřele
na tváře i na prdele.
říkal jsem si.. to bude blábol srdceryvný....takovéhle agitky sem nepatří, ale je to napsané dost dobře, takže tip nakonec :)
no je tam pár věcí co .... ale to k tomu In memoriam asi patří *
Teda tolik obdivu v jednom díle jsem uź dlouho neviděl.
Pan Brodský si takové rozloučení rozhodné zaslouźil!
Byl to znalec a velký mistr.
Sloužil a hrál pro lidi, jeho rozloućení bylo taky lidské a adresní.
I v posledních chvílích dělal to co jindy a to co dělají VŠICHNI OSTATNÍ - byl s těmi které znal a kteří byli i jeho přátely.
Byl velmi skromný a cenil i obyčejné lidi za obyčejné věci.
Kéž by takovýchto lidí bylo více.
Pane Brodský, mistŕe ..... klaním se.
...TIP!
Já mám z jeho odchodu radost... fakt... protože proto. A zbytek pod rackovou upoutávkou.
Chci se na něj usmívat: *********
m.
starý vikingský králové v okamžiku, kdy začaly jejich síly slábnout, vypluli na moře a na širým moři svou loď zapálili. nepřijde mi to jako úplně nesmyslnej zvyk.
Monty_Python
22. 04. 2002
Neumím moc ronit slzy, vždy to svěřím papíru. Mistr by to ocenil. Smekám nad odvahou.... *)
viz Seregil....akorát já ronit slzy teda umím..obvzvlášt u některých tvých dílek....
Tip!!