Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePomsta nebo spravedlnost?
07. 03. 2019
1
9
416
Autor
Ozzozorba
Kapka spadla a vytvořila na sněhu červenou skvrnku. Spadla další a pak ještě další. Nahoře na větvi ležela mrtvá vrána. Oči měla studené a vypoulené. Poslední co vrána viděla, bylo modré nebe a poslední myšlenka, která se ji mihla v ptačím mozku, byla myšlenka na pomstu.
Pokud takový pták myslí na pomstu intenzivně, dostává se jeho přání do vysokofrekvenčního kmitočtu energie. Jak se říká: I ta poslední myšlenka zůstává ve vesmíru trvale zapsána a čeká na své naplnění. Jestli se tak stane, záleží na energii, s jakou ji vrána do přání vdechla.
Slabé přání nemá sílu se zhmotnit, a nezbývá mu než čekat na zázrak. Jinak se to má, když pták umírá. Ve smrtící agónii a obzvláště, když se ptačí oko vyvrátí dozadu, může i slabá vrána dosáhnout na vysokou energii.
Vždyť myšlenka na pomstu a touha po spravedlivosti bývá to poslední, co ptáku zbývá. I u lidí bývá zvykem nabídnout odsouzenci, aby před popravou vyslovil své poslední přání.
9 názorů
Možná, že se to u ptáků nenazývá pomsta, ale energie nenávisti je u zvířat stejná. Myslím si, že jediný atom obsahuje v zárodečném stavu všechny myšlenky, tedy i je v latentním stavu pomsty :)
Zaujal mě první odstavec, ale dál mám spíš chuť s tím textem polemizovat, než v něm hledat něco zajímavého, neboť přisuzovat ptákům (byť vranám) nějakou vyšší schopnost myšlení než pudové jednání, mi přijde nešťastné. Snad to ocení někdo jiný.
A co jsou fakta? Když se na ně podíváš pod drobnohledem? Jen poletující subatomární částice :)
Goro, celý život je řada nelogičností :) To logické nestojí za to, aby se o tom napsalo slovčíko :) Jinými slovy logičnost nějakým záhadným způsobem blokuje život.
Nechceš zvážit ten druhý odstaveček? Celkově poněkud nelogické...
Také by se dala upravit věta, obzvlášť místo obzvláště, a to s vyvrácení oka na mne zapůsobilo morbidně a bez souvislosti s "vysokou energií"...
obzvláště, když se ptačí oko vyvrátí dozadu,