Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo směru
Autor
Gora
Vybírá si směr?
Nad rozcestníkem záblesk
ptačího letu
..............
Na horizontu
ukazatel pro čápy -
tovární komín
..............
Z kočičích misek
se krmí jenom straky -
na půdě rámus
36 názorů
Radovan Jiří Voříšek
20. 03. 2019:-)
Radovane, to není nedostatkem odvahy, ale skromností, nejistotou - kdyby mi třeba Můra 73 napsala, že je to haiku, nebo že moje snažení v cyklu Neděle jsou haiku, neváhala bych... přesto díky!
Radovan Jiří Voříšek
19. 03. 2019nevím proč tohle není zařazeno v haiku, když je to splňuje parametry českých haiku
pro kvalitu si zaslouží zcela jasně (ať si kdo chce co chce říká, u mě) (i jako haiku)Tip
avšak díky nedostatku odvahy, ne
Díky, Jitko, původně jsem namísto slova rámus chtěla použít rambajz, ale přišlo mi to nelibozvučné:-))
Janičko, děkuju, zvláště na jaře jako bych krmila spíše ptactvo - hlavně straky - než kočky...mám kočku jednu, vykastrovanou, a ostatní jsou naštěstí kocouři, a tak táhnou za dobrodružstvím... a někdy spolu bojují na naší půdě:-)
Líbí se mně všechny :-))) TIP
V našem vnitrobloku se z kočičích misek krmili i holubi. Jednou jsem zahlédla kocoura, který ležel opodál (měl "siestu") a pozoroval holuba, ani ho nenapadlo se zvednout. Bylo to legrační.
Evženie Brambůrková
16. 03. 2019Už se to blíží. Pomalu, ale jistě. :-) /T
Je cítit, že opět pulzuje život, vrátili se. Kočky chodí na lepší, misky nechávají zlodějkám. Báseň jak otevřená náruč.
Rozcestí je pro mě symbol. zlepšilo náladu. Ten náš zatím správnou cestu nenašel, nebo někde bloudí.
Karpatský knihomoľ
16. 03. 2019Ročná doba ako stvorená pre uverejnenie prvých dvoch "ornitologických" miniatúr.
Díky, Evi, tady už tak měsíc - zvláště v noci - kočičí dostaveníčka - a údajní tichošlápci snad bourají půdu:-(((
pekné,
:) na pude je rámus - jajjajaj - to náš pes tieto rámusy neznesie - ide zbúrať všetko, čo mu stojí v ceste, ak takýto rámus začuje a štartuje okamžite, jar býva u nás plná vzrušenia!
Hezké. Je vidět, že chápeš i ptáky, kteří hledají cestu domů. Každý přece potřebuje domov. :-) T.
Co takhle?
Od horizontu
vedeni rozcestníkem
vrací se čápi
Za to hraní ti dávám tip.