Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seje po vichřici
Autor
snake_01
je po vichřici –
cáry plastů z lisovny
vyzdobily les
19 názorů
Vyzdobily les, bych tam nedávala. Je to klamné a haiku musí být pravdivé a ani ironie do něj nepatří. Možná - zahltily, poničily..... Za ostatní dám TIP.
haiku už dlhšie netipujem, ale toto je naozaj trefné- u mňa vizualizácia ako hrom,-
Stárnoucí vlk
21. 03. 2019také jsem tu dlouho nebyl )
Stárnoucí vlk
21. 03. 2019konečně haiku - vidím to
CarverIsBack2
21. 03. 2019Lisovna tam může být kvůli aliteraci.
Já bych napsal spíše "Cáry plastů ze skládky" . Připadalo by mi to realističtější a působivější . Ale celkově za haiku tip .
Romane, já myslím, že ta lisovna je na místě, protože tam skutečně byla, myslím, že kdybych ji vynechal, vyvstávala by otázka: Kde se ty cáry plastů vzaly? A bylo by to, myslím, zbytečně enigmatické. Takhle je to součást komentáře k obrazu. Ale díky za zamyšlení nad textem, tyhle diskuze mi opravdu pomáhají...
Darmo-šlap
21. 03. 2019Pěkný kontrast - zdoben les plasty :-). Klíčové slovo "zdoben", myslím. Jen mě napadá - není ta lisovna navíc? Přidává k textu podstatné? Můra73 by zvedla varovně prst.
Já už jsem dlouho neviděl například sirný déšť, a to ho dřív bývalo, ale kolem těch plastikových lesů jezdím denně :-)