Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezáběr
Autor
Dagmaram
voda převaluje lem
má stále plno šplouch šplouch
barevné květy se prolamují v tempech
pomalý nádech
obtisklé vzory lehátek se houpou v bocích
polohlasem o redukční dietě
rozmýšlím se
šipka
projedu
od prstů po konečky
a vyvřu na hladinu
přes objektiv crčí voda
prsama ke břehu
obraz se pomalu zaostřuje a
usíná
šplouch šplouch
16 názorů
Možná takové snění o létu , když už nám jaro včera a předevčírem klepalo na dveře . Ale když jsem tuhle jela vlakem kolem rybníků , vyskytovali se tam zatím jen rybáři . Otužilci se tam ještě nevyskytovali .
Taky jsem se zasnila, takže tip .
Ale Musaši si přece hraje pořád . Hlavně si hraje na básníka , ačkoli každý přece ví , že je samuraj .
Musaši ano, rozumíš tomu zcela správně. Název je dvojsmyslný, a ty jsi na to kápl. Slušný záběr ;-)
Díky za slovo a tip ;-)
Úplně tomu nerozumím , mate mě , že záběr může být pořízen fotoaparátem nebo vytvořen pažemi při plavání , ale určitě je to hravé a veselé , takže tip .
Jo to tak býva. Sotva si sedne múza na - ucho už ji někdo zaplaší. Tak jedině napsat báseň o vyplašené můze a básnikovi.
Mě takto někdy přichází když se probudím... posnídá se mnou a našeptá slůvka. Ale...
hele krokouši, na maják občas šplouch šplouch. Smajlík v pruhovaných plavkách s nohavičkami ;-)
Leráčku, to jsem takhle byla na plovárně a propadla hypnóze vody, která se přelévala do mřížky kraje bazénu. Krucinál, to by se dalo rozvinou. A pak už jsem jenom slyšela, hele kde seš? nad čím to pořád přemýšlíš a co to sepisuješ do toho mobilu ;-)
Jsem moc ráda, že se ti dílko líbí. Díky
Evženie Brambůrková
21. 03. 2019/T