Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěkdy člověk prostě lhát musí...
22. 04. 2002
13
0
3283
Autor
Aki
Přišla ke mně tuhle
na návštěvu tchýně
lehce to z ní táhlo
po červeným víně
Hele, Máňo, povídá
už se chvíli známe
mám jenom pár minut...
cigaretu, dáme?
Víš, jak jsem tu posledně
se svým starým byla
prozradíš mi, co jsem to
po večeři pila?
Vím, výrobní tajemství...
kejvá hlavou tchýně
nikomu to neřeknu
přece nejsem svině...
Vymejšlím teď rychle
recept na to pití
doufám, že mi uvěří
když ne, tak jsem v řiti...
Neprásknu snad přece
na svou vlastní dceru
že jí tenkrát spadnul
křeček do mixéru...
;=)))) Hele taky si zarad nejaky svoje dilka do jednudejch (ale dobrejch).
Tak ten křeček tomu nasadil korunu (chudák)! O co míň jsem se bavil v průběhu, o to víc jsem bouchl na konci. Máš ho***! :-)))))))))))))))
Materula: já si dělal jen srandu... nehoním se za tipama... jenom náhodou jsem si večír všim, že jich tam bylo 7 a ráno se to nezměnilo... musel jsem se smát, páč vím, že jsi mi dřív nikdy nic netipovala a když už jednou jakože teda jo, tak to zapomeneš zatrhnout :o)))
Materula: dát si tip sám sobě může akorát tak nějakej idiot, lepší přirovnání nemám... co z toho ten dotyčnej může mít? radost, jak moc se jemu samotnýmu vlastní dílo líbí? :o)
nemyslel jsem že jsi mi nikdy nic netipla, jen že jsi to dřív nedělala... jsem to blbě napsal...
ten dopis mi už kdysi přišel taky, chlámal jsem se hodně dlouho :o))
já se tchyní nebojím, fakt ne, naopak, moje současná potencionální je skvělá, střelená možná ještě víc, než její dcera :o)) tu básničku jí dám schválně přečíst a dám vědět, jestli jsem přežil :o))
ale takovouhle rodinku (myslím z toho dopisu) bych vážně nemusel... asi bych se s nima omezil na písemnej styk... no, vlastně po tom jejich přestěhování by odpad i ten, páč bych neznal adresu :o))
Materula: tip jo? by moh říct každej... a kdepak je, hihi? :o)))
skleróza.... to bude asi stářím, bych řek.... :o)
p.s. když jsem tuhle blbinu hodil na papír, vzpomněl jsem si na tebe... původně jsem ti to chtěl věnovat, ale pro jistotu jsem si to včas rozmyslel :o)) ale pššššt :o))))
Dik..ja jsem stejne skoro porad svorc:c)Jak konec koncu vis...charita stale nevynasi a ani vynaset nebude...
:-))) Materula : tos mě tedy uklidnila,díky,mám taky dceru a pořád přemýšlím,co z ní bude,jestli bude taky tak praštěná jako já..:o)))
Magor_V_Kleci
23. 04. 2002
:c)))))))))))))))))))))))))))))))))) co to ty barbaři doma chlastaj..že jsou po tom tak střelený :c))))))))))))))))))))))))))) bys ten recept měl zveřejnit :c)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
zvonková: ti můžu říct úplně přesně: mlíko, tonika nebo kolu... ale nepohrdnou ani gambáčkem, bohemkou, gintonicem nebo dvojkou červenýho... ale to spíš většinou jen když se sejde víc barbarů pohromadě...:o)
:c) si řikám... že pít jsem Tě nikdy neviděla :c) asi to bude tim, že jsi u nás byl vždycky autmo :c)nicméně díky, kdybysme se někdy ještě viděli, aspoň vim, na co se nechaj barbaři pozvat :c)
zvonková: barbaři neradi pijou za cizí... a už vůbec ne za dámský... moc to neuměj :o) radši zvu já, jo? .o)
:-) no teda..až já jednou budu tchýně,tohle nebudu brát osobně,
no ale ten křeček..hele nejsi náhodou taky sadista ?:o))))
P.S. Jo Aki pozor,dcery bývají odrazem své matkz..hihi :o))
galaxy: ja rozumět i po číňanski, kdiž to poťšeba.. :o))
co jsi myslella tou dcerou a matkou? vždyť já v tý básničce nic špatnýho o tchýni nepíšu, ne? :o)
:-))))))))))))) hééé ještě že jsou lidi, co si dokážou dělat srandu i na Písmákovi :-) fajn, díky.
Astalavista
22. 04. 2002
Asta: prostě měl, chuděra, smůlu, no... Ten tvůj křeček Rambo by to asi fakt přežil, když tak na něj koukám :o)
ostatním: díky moc :o)