Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV Aspiku
Autor
LGarra
10 názorů
Napadlo mi, že niekedy je veľmi ťažké odhadnúť, ako dosiahnuť, aby sa naše dieťa netrápilo.
A navyše, je to ešte ťažšie rozhodnúť sa ideálne, ako sa má rodič zachovať: dieťa vyrastie v dospelého. My, všetci ľudia, nech máme taký, alebo onaký (odhalený alebo neodhalený) syndróm, ale aj tí, čo možno nemáme nijaký, v detstve musíme zažiť aj trápenie, aby sme sa potom menej trápili ako dospelí.
Všetci asi robíme vo vzťahu k svojim blízkym to najlepšie, čo vieme. Deti, aj dospelí. A niekedy sa javíme ako chybujúci. Ale nakoľko je to len a len naša zodpovednosť? Nakoľko si môžeme vyčítať nezvládnuté situácie, či už sme v koži dieťaťa alebo aj rodiča?
pripomenula som si aj tento príbeh
http://pismak.cz/index.php?data=read&id=495017&akce=readavi&avi=6151608
ano, souhlasím s gabi, důležitý je Dan a ty, co si myslí ostatní je jejich věc, držím palce a hodně sil přeju
gabi tá istá
25. 03. 2019s týmto nemám skúsenosť, len - na prvom mieste by malo byť, aby sa Dan netrápil, nie to, aby nikto nič nespoznal, ale to ty vieš a robíš, čo môžeš
Já vím... Ale myslím, že se Dan trápí... Teď se to hodně zlepšilo... Když se vyhýbáme "spouštěčům", nikdo nic nepozná, ale ty spouštěče někdy neodhadnu...
gabi tá istá
25. 03. 2019Gara, to je taký obranný mechanizmus - jako by se to dělo někomu jinému, je to v podstate dobre, naše pocity sa vyvíjajú a prežijeme, vždy
Když to teď čtu... Jakoby to ani nebyla pravda.... Jakoby se to dělo někomu jinému.... Ale jsem unavená jako... pes.
Myslím , že i my , kteří Aspergerův syndrom nemáme , můžeme mít často velké problémy s tím , když si chceme vzájemně porozumět .
Ale výhodou dětí s A. syndromem asi je , že jsou naprosto upřímné , tak upřímné , že se s tím mezi " normálními " dospělými může člověk setkat jen vzácně . Tip.