Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sea s tím nejvíc
Autor
dadadik
viděla jsem zlaté deště
a kvetoucí stromy
v jedné zahradě
a tráva
ta už je zelená
a prý kroupy
a pak se ochladilo
viděla jsem vrby
žlutozelenající
nad řekou
tento čas je nejkrásnější
i s tím starým charabelím
a s tím nejvíc
16 názorů
ještě se mi vybavilo - strbéle, strbél..jako taky nějaký křoviny, spíš pruty, nebo tak... :)
pro jistotu jsem to taky vyhledala... to slovo mi přišlo náhle a zjasna, dumala jsem jestli je to opravdu to co myslím, co se říkávalo...hanácké nářečí sem tam zasáhlo i sem, na brněnsko holt :)
charabelí pre mňa veľmi pekné slovo, som to chcela vypátrať sama,- takže našla som , že je to křoví... / a objavila som tam iks krásnych dialektizmov / lexikálna zásoba H.nárečia tzv, horského typu... / toť toľko k mojim detekktívnym schopnostiam.
:)) tady se rika spis charabélí,, no to je to stary suchy bezlisti jeste , to mi pripomina, jak jsme v tom hledali fialky treba, jak decka.. vlastne je to odkaz na detstvi.. jsem decko z venkova holt
Zase ta paráda, když jde člověk nesnesitělně horkým létem a narazí na studený potok nebo jezírko s ledovou vodou, kde se může vykoupat a pak se složit do stínu stromů (a ideálně si otevřít pivo, které si v tom jezírku nechal mezitím vychladit :)
Letos Ti to s tím jarem zatím hezky vychází, viď? Taky mi to počasí vyhovuje. I když sakurám před barákem dávám tak týden, deset dnů.
Vidiš, ty dlouhodobé předpovědi jsou jak věštění z křišťálovéí koule. :)