Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seto co
Autor
dadadik
nálada
vcelku vylétla
co někdy stačí
co jindy chybí
občas to studuji
pátrám
i dopátrám
anebo radši ani ne
prožívat tady teď
ať je to jak je to
14 názorů
...mi naskočil obraz z času čarodejnic, jak otevírá tu knihu a na ruku se jí vypalují písmena a ona ji zavře...
no schovávám či ne,, kdo neschovává... jen občas vědomě či nevědomě naznačuji :)
to je správný být sama sebou :)
ty tvoje "usekaný" mám ráda, si domýšlím sama, ty necháváš čtenáři prostě obrvolnost... jen jestlil něco neschováváš :)
podívej, jà stejně zůstávám stále sama sebou jen,,, pokud se někam trochu posunu, nebude to tím, že o to budu příliš vědomě usilovat.. to už za ta léta znám,, hlavně to musí být "moje" :)
Zabudla som ešte dopísať / to vieš, diskusné povinnosti / že toto sa mi teda javí ako celkom slušný text,- ale ako vravím, popracovať, popremýšľať, dotiahnúť.... Zlé to teda určite nie je....! nad tým ani neuvažuj
. Neexistuje nic, co by v daném okamžiku, přímo v něm samotném nebylo skutečné. A v tomto okamžiku také kdokoliv může cokoliv. " /C.M.Meyers/
Tvoja poetika je naozaj taká "mentálna reprezentácia ",ktorá nemá tú charakteristickú podobu obrazu, ale "vety" Vyžaruje z nej spontánnosť, autentickosť, vnútorné zhodnotenie vnímania a procesu. V tomto texte sa mi trocha "kostrbatí" organizácia textu, vedela by som si to možno predstaviť v inej výstavbe. ...čo mi v tomto texte trocha chýba, je možno kúsok väčšej poetiky, kde by pri tom poznávacom procese trocha vyskočil možno aj ten ."poetický " fragment / možno by niekedy stačilo jeden obraz,-poeticky väčšieho úderu....
***Rozumím...někdy to trvá...ale je to tak...dopátrám to tady a teď...