Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSNĚHULÁCI
Autor
Nami 99
Kluci, ale holky taky,
staví spolu sněhuláky.
Oči černé, jako máky,
hrnec, mrkev, koště taky.
Ať malý, či veliký,
musí mít i knoflíky.
Dál už jenom celí bílí,
jak je děti postavily.
Za několik chviliček,
k nim přišel ušák - zajíček.
Sněhuláci stojí bosí,
zajíc ušáček je prosí,
ať mu dají na křoupání,
své mrkvové nosy.
Sněhuláci naši,
zajíček je straší,
že jim nosy nastrouhá
na mrkvovou kaši.
Sněhuláci bílí,
v mrazu plní síly,
před ušákem svoje nosy,
hrdě ubránili.
Prý - ani kdyby roztáli,
tak by nosy nedali.
30 názorů
Petr Svoboda
26. 04. 2019/*
Sněhuláčice, musí být dáma na úrovni s perfektní výbavou. Dříve, jsme používali kožešinu, jenže tu jsme po revoluci museli holit a to byla práce navíc, tak jsme se zase vrátili zpět k osvědčeným, pečlivě vybraným uhlíkům, nejlépe ve tvaru kosočtverce, s malým hrbolkem.
K3 - děkuji moc, za tipy a moc si vážím Tvého hodnocení mojeho dílka.
Hezký den přeje
Laďa.
Je to milé, má to úder a vtip. Muselo se ti to moc dobře psát. Je v tom taková ta klukovská bezprostřednost a bujarost.
Jedna ze tří, které jsem v soutěži tipoval.
Muamarek - děkuji moc, za tip a milý, pochvalný komentář.
Od vítěze opravdu cenný.
Děkuji.
S úctou Laďa.
Kočkodan -
Sněhuláci bez karotek,
jsou jak ženy bez (triček).
Poznáš hned na první dotek,
že jim chybí kousíček.
aleš-novák
02. 04. 2019sněhulák samec se pozná podle toho, že má dvě mrkve.
Hani - děkuji moc.
Vážím si tipa i milého komentáře.
Když jsem se postaral o výrobu potomstva, musím se starat i dál, protože se mi nedaří jejich distribuce směrem z baráku. Všichni se drží doma. Ale, naše děti, to je naše radost. To říkám vždycky, když mně něčím nairitují.
Ještě mi trošku vadí, že mi po nich zůstalo břicho. Ale po tolika dětech, se není co divit. No uznej sama.
Jo, a ještě nějakou tu seriózní kritiku, viď. Sněhuláci jsou zkrátka dlouze úžasně prdlá, praštěná říkanka pro smráďata ve sněhu vyválený.
Nevíš, Laďo, jak mi odlehlo, že takovou prču jsme si užili zrovna pod dílkem pravověrnýho rošťáka :)), takže snad i on si ji řádně vychutnával :).
A chválím, chválím tvou bezezbytku příkladnou starost o vlastní potomstvo!