Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHosté
Autor
Umbratica
Vždy přišel někdo jiný
než jsem čekala
jen se rozhlížel
těkavýma očima
po obrazech a po nábytku
aniž by zavadil pohledem
o moji tvář
Host který zvažuje
své příští kroky a tahy
drží nad šachovnicí
černého koně
neví co vzít co přeskočit
než dá milostný mat
... a rozpínavý tikot hodin
brzy rozdělí dvojici
prostorem bez obsahu
20 názorů
Zeanddrichu,
je to pocitářská básnička. Písmák mě už dávno odnaučil psát pocitářské básničky, protože ty tady píše většina lidí. Ještě nějakou dobu jsem se pak pokoušela psát vázané verše, protože jenom vázané verše mohou mít nějakou objektivní hodnotu: buď jsou napsané správně nebo špatně. Ale všichni někdejší příznivci mých vázaných veršů už z Písmáku odešli, takže se loučím i s vázanými verši. Já dnes opravdu nehodlám psát sonety pro osm nebo deset lidí, když jsem je kdysi psala pro třicet lidí.
Takže už mi zbyla jen haiku, ale počítám, že během nejbližší doby přestanu psát i haiku, přestanu psát poezii úplně a aspoň bude o jednu grafomanku míň.
Ano,Evženie,
pokračovat pořád dál a dál a nezastavovat se . O to asi jde.
Leraku,
říká se , že optimismus, to je pouze nedostatek informací, respektive zkušeností. Na druhé straně ale ten, kdo pořád čeká, že všechno dopadne špatně, se ničeho dobrého nedočká. Proto se snažím být realistkou. Velmi opatrný optimismus je možná nejlepší volbou.
Evo,
díky za přání. Nikdo z nás neví, co bude za týden, natožpak, co bude za dva roky. Naděje umírá poslední.
Evženie Brambůrková
04. 04. 2019Jen pokračuj. Je to tak a život není procházka růžovým sadem. :-)/T
Důvody k pesimizmu patří k životu. A když to není autorovo permanentním tématem...
tip
a nech sa dočkáš a príde ten, ktorého čakáš
a nech si Ty tá, ktorú niekto čaká
a nech je to v jednom čase a na jednom mieste
S těmi titulky jsem si toho taky všimla . Ale já vždycky napřed dávám básničku na panel a pak se teprv podívám , co na panelu je a začnu s kritikami . Ten název jsem od tebe neobšlahla . Přísahám . To je prostě synchronicita .
Mé vztahovky jsou vesměs dost pesimistické a tak s nimi raději budu šetřit . Jsem jako ty - jsem radši , když je veselo .
milostná poezie pro pokročilejší...
shodli jsme se v titulcích...:o)
Diano ,
bud´ráda , že to neznáš .Možná je lepší znát některé pocity jenom z básniček .
Perfektní. Ačkoliv to neznám, přo té básni si to umím představit a procítit to. **********
Díky , Štírko .
Já si zatím jen zkouším , jestli tyhle moje smutné vztahovky vůbec lidi budou chtít číst . Lepší jsou vztahovky s dobrým koncem . To uznávám .
Jak tvrdě realistické.... a realisticky tvrdé.... a navíc skutečné... opravdové... t*