Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semiláček podzim
Autor
dadadik
už rozkvétá
a léto zas bude horké
nikdy už nebude jiné
aspoň co já budu
netajím
nemám ho ráda
léto
ne neprotivím si ho
i když
teď na něj myslím
i když
teď o něm píšu
vím že zas přijde podzim
miláček podzim
aspoň co já budu
10 názorů
gabi tá istá
07. 04. 2019
netajím
nemám ho ráda
léto
toto sa mi páči, mne to vyznieva,akoby si tým nielen chcela zdôrazniť že leto je to, čo nemáš rada, ale zároveň, ako by si ho okríkla - Ty, leto! nemám ťa rada *
postrehla som to a premietla som to v interakcii k tretej sloke- leto ne neprotivím si ho-tá asociácia ma napadla, nie je to výslovne "chyba", skôr vec mojej interpretácie, v ktorej mi kompaktnejšie vystupovala časť bez avízovaného substantíva. To sú už ozaj maličkosti.
Koukám, jsme na tom stejně. Klidně bych z jara skočila do podzimu, má nejvíc vůní a barev. :)
ještě v druhej sloke původně léto nebylo, nicméně pak jsem ho přidala, přišlo mi že by to bylo jak o chlapovi, v té další sloce :)
do 25 stupňů taky :)
ale nemám ráda tu agresi v něm, slunko třeba :)
jsem spíš melancholik
Tá čiastočná konkretizácia naozaj prospela, osobne mám rada, ak sa z "profánnosti" všedných dní vytvorí poézia. Príde mi to nenásilné, autentické a zároveň estetické. . Ja leto milujem.
dík Tobě.. někam se vždy šinu a něvím přesně kam...tentokrát jsem tam ale to finální přiznání dala :)
jest to svatá pravda :) miláček podzim
poněkud chladnější jaro mi ale taky nevadí :)
Opätovne veľmi ukludňujúci a príjemný náboj textu. tentokrát však už bez cieľavedomej neurčitosti, prípadne "abstrakcie",ktorej absenciu som v tejto polohe uvítala. Obsahovo sa mi text páči, vyjadrenie "identifikácie", pocitov,filozofie cez prírodné aspekty-leto, jeseň-pričom už aj tie môžu symbolizovať aj motív vnútorneho zrenia. Čo ma v texte mierne rušilo, bola niekedy až prílišná ohraničenosť dopovedaním, prípadne opakovaním. V druhej sloke-netajím, nemám ho ráda /léto / -osobne by mi naozaj postačovali tie prvé dva riadky,nakoľko vzhľadom k prvej sloke sa obraz leta vynáral v podvedomí už samostatne.V tretej sloke sa mi páčila gradácia textu,v ktorej mi zasa na oplátku, zvýšenie počtu zámien nijako neprekážalo, v štvrtej mi už označenie "miláčik podzim " prišlo kúsok cez hranu, aj ked chápem potrebu vyjadrenia "vzťahu", v tomto spojení ma to neoslovilo, možno by som uvítala istú kamufláž -môj milláčik,-atd.... / čisto môj osobný pohľad. / Text je však v zmysle výrazu a obsahu napísaný slušne, má svoju myšlienku, výpoveď, estetickú funkciu..