Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGood Morning :P Dear Angel !
Autor
modrá muška
@@@@@@@@@@~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~**** rozjezd naostro *
@@@@@@@@@@@@@~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~? modré z nebe ?~~~~**** nakopnu tě lenochu
@@ neboj se toho @@@@@~~~~~~~~~~~~~~~~~∞~∞~~~~~~~~~~~~~~~! shoříš v atmosféře !~~~~******* fotosyntéza
~ vypláču se na tebe @@@@~~~~~~~~~~~~~~~~~~~O~O~O~O~O~O~O~O~! zůstaň při zemi !~~~~~~~~~~*************
@@ je to jen voda @@@@~~~~~~~~O~O~O~O O 8O O O O O O*O O O O O O~O~O~O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
@@@@@@@@@@@@@~~~O~O*O O O O O O O O O O O O*O O O O O O O O*O O O O O~O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
@@@@@@@~~~~~~O~O*O O O O O*O O O O O O*O O O O O O O O O O*O O O O O O8 O O O*O~~~~~~~~~~~~~~
@@~~~~~~~~~O~O O O O8¡8O O O O O O O O*O O O O O O O O O O O O O O O O O*O O O O O O~O~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~O~O O*O O O O O O O O O O O O O O O hledím do nebe O O O O O O O O O O O O O O O~O~~~~~~
~~~~~~O~O O O O O O O O O O O O O O O O O východ slunce vyhlížím O O O O O O O O O*O O O O O O~O~~~
~~~~~O~O O O O O O daleký výhled O O O O O O O už od pupenů O O O O O O O východní vánek O O O~O~~
~~~~~O~O O*O O O takhle brzy po ránu O O O O O O O O O O O O O O O O O O O moje vlasy rozčechrá O O~O~
~~~~~O~O O O O O kamsi na západ O O O O O O listy porostou O O O O O O*O O jinak se nehnu O O O~O~
~~~~~~O~O O*O O O O O O O O O O O O O O postupně + rovnoměrně O O O O O O O O O O O O O O O*O~O~
~~~~~~~O~O O O O jen marná snaha O O O O O O O s mými květy O O O O O O O sám si ho tvořím O O O~O~~
~~~~~~~~O~O O O netrpělivě čekat O O O*O O O O O O O O O O O O O O O O v dětských představách O~O~~~
~~~~~~~~~~O~O*O O rychlé obměny O O O O O O O všechno zelené O O O O O*O O O úhel pohledu O O O~O~~~~
~~~~~~~~~~~O~O O O O O O O O O O O O O O O rozbalí se do krásy O O O O O O O O O O O O O O~O~~~~~~
~~~~~~~~~~∞~~O~O O*O O O O O O O O O O O O O mězi větvemi O O O O O O8¡8O O O O*O O O~O~~~~~~~~~
~~~~∞~~~~~~~8~~~~O~O O O O O O O*O O O O::O::O::O::O::O::O::O::O::O O O O O O O O O O~O~~~~~~~8~~~~
~~~~~~~~∞~~~~~~~~~∞~~~O~O O O O O O O O::::::::: šířku koruny ::::::::O O O O O O O O~O~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~8~~~~~~~~~O~O~O O O O !:::: si určím a vyberu si ::::! O O O O~O~O~~~~~~~~~~~~~~8~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~∞~~~~~~~~~~~O~O~!:::::: tvar svojí tváře :::::::!3O~O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!:::::8::::::::::::::::::::::::::::!~~~~~~~~~~ a través del océano ~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~8¡8~~~~~~~!::::::: vím to dopředu ::::::!~~~~~~ te deseo un feliz cumpleaños ~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!:: jak silný bude můj kmen ∞::!~~~~~~~~~~~ mi querido abogado ~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!::::::: pevnost základu ::::::!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!:::::::::::::::::::::::::::::::::::!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!:::::: kam až vyrostu ::::::::!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~*~~~~~~~~!:::: je mi dáno osudem ::::::!3~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~
~~~*~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~!:::::::: už od kořenů :::::::::!~~~*~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~*~~
!!!n!!!!!(M//,/!(*,/*.m./*,/*(*!!!,m,!/*!!,/*!!!!8!!,/*!!/,/*/*(*∞,∞!.!::!:!:/*:!::!!::!::!:/*:::!:!::!::!::!::!:!,m!/¨(*!.,/°/*/!!.,!*.,!/,M//,/!//*,.!!!,!.!!!,!.!!ö,.!/!!!!!!/*/!!!
!!!!m!!!!!!m!!!!!!!/m!!!!!n///!/!/,/,/!!!/*!n!!!/!/!/!!!!!!!/!!!/*m//*/!,/!!!!!//m/*/!/!!!//,!/!!!¨//*,!/!!!!!!!/*!!!//!!!/!!!/!!!/!!/*//!!,!!!!!,∞!.!!!!!!!!!!/(*!!/!!!!!!!!!!!! mm∞ 27.4.2019
10 názorů
Radovan Jiří Voříšek
18. 09. 2020nejsem si jist, zda se najde dítě, které by to zaujalo
ale vlastně pro autisty je třeba taky tvořit
modrá muška
29. 04. 2019Ahoj :-) Dokud bude pro koho psát a tvořit tak se tím určitě budu bavit ještě hodně dlouho ! DÍKY !
V oboru grafiké poezie jsi tady jednička , muško. Ale líbí se mi to i obsahově. Je v tom sebevědomí a spousta životní energie. Ještě ale zbývá - " vydržat´ " ! Tip.