Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyšla mi první E- kniha
Autor
Nami 99
41 názorů
vesuvanka - děkuji moc - za gratulaci, za tipa, za přání a vážím si Tvého zastavení.
Každá kniha, co vyjde, ať už v elektronické, nebo knižní podobě, je autorův velký úspěch a povzbuzení, že jeho tvorba má přece jen smysl. Diskuse zde, na Písmáku, má kvalitativně zcela jinou úroveň než na PištePovídky a zrodila zde celou řadu dobrých autorů.
Přeji ti ještě další úspěchy a tu knihu si vyhledám. Palec nahoru! A tip
blacksabbath
31. 05. 2019obrovská gratulace...................*/*****************
aleši - děkuji a moc si vážím tvého zájmu o knížku, názoru i komentáře.
aleš-novák
29. 05. 2019výhoda e-knihy je v tom, že když má už moc ohmatané listy, stačí jen vlhkým ubrouskem otřít monitor...:o)
nejvíc se mi líbí vonící vzpomínka a koš v bačkorách. ale všechny jsou pěkné...
Irčinko - děkuji moc. Za tipa, gratulaci, milý komentář i za klikací odkaz a všechno ostatní okolo.
Velkým dílem je to Tvoje zásluha.
Nami - Laďo, mám velkou radost. Tvé verše pro děti považuji za velmi vydařené, mužské hledisko je i pro ty malé čtenáře důležité, mísí se v něm smysl pro humor s citem pro hezké věci kolem nás. GRATULUJI.
S dovolením přidávám klikací odkaz:
Kočkodan - děkuji moc.
To snad neé.
Goře vděčím za hodně a její pomoci si vážím.
aleš-novák
29. 05. 2019bravo! jdu to koupit...