Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObraz neštěstí
Autor
bixley
„A je to v suchu,“ řekl jsem poté, co jsme obraz ukradený v noci v kostele s kámošem vyřízli z rámu a uschovali ve škvíře dveřní výplně v mé garáži. Uf, ale byl to pořádnej adrenalin. Ještě že nás nikdo neviděl. Obraz Poslední večeře Páně údajně namaloval nějaký neznámý renesanční mistr a má nevyčíslitelnou hodnotu. Pokud ho v cizině prodáme, určitě budeme v balíku.
Druhej den jsem šel kolem kostela, kde už farář informoval farníky: „Ukradli nám obraz! Ale nebojte, místo toho původního vzácného díla jsem tam už dávno pověsil kopii, kterou namaloval jeden můj známej.“ Koukl přitom na mě. Trochu divně.
Asi nás teď sbalí policie. A v suchu nebude obraz, ale my. Tedy pardon, v chládku.
10 názorů
Renato, pak jsem si říkal, že jsem to neměl psát. Nikdo nemá rád, když mu do textů někdo vrtá, ani já ne. Dík za odpověď.
Karle, myslela jsem to jako odkaz k předchozí frazeologii - být v balíku a v suchu, tak jsem to postavila vedle sebe a zopakovala. Ale asi máš pravdu. Dík.
V posledním řádku by stačila druhá věta. Určitě. Bylo by to super! Čtenář se musí dovtípit a má to potom daleko větší účinek, když to nedojde okamžitě.
Na takovém malém prostoru je škoda každého slůvka navíc. V několika krátkých povídkách jse měl podobný problém a musel jsem dát za pravdu. Ale i tak je to dost vtipné:). T.
Díky všem.
Zvedavec:-))
Evži, jasně to by se vyřešilo. :-)
Jardo, vidíš, takhle vznikají anekdoty. :-))
Kdyby byly všude kopie, stejně by to nikdo nepoznal a byl by klid.
Díky, Kočkodane, máš pravdu. Původně jsem měla název bez zlodějů, ale nabyla jsem dojmu, že by to mohlo vyvolávat nežádoucí představy, třeba obraz neštěstí ve smyslu tragické autonehody atd. Ještě upravím. :-)