Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž topoly
Autor
a2a2a
Jiří Hort
Když topoly
Stromy v zimě
Jít, dotýkat se kmenů,
hledat puls.
Nenajdete nic.
Stromy nezahazují sny,
nedávají rozhřešení,
nečekají rána
_________________________________________________________________________________________________________ Sbírka na 95 stranách uvádí 79 básní z let 2004 - 2019, doprovázených barevnými fotografiemi Rudolfa Stančíka. Knihu lze zakoupit v e-shopu Knihovnicka.cz. za 171,- Kč. http://www.eshop.librix.eu/Kdyz-topoly-d570.htm
56 názorů
Jarmila_Maršálová
05. 08. 2020blahopřeji
Jarmila_Maršálová
05. 08. 2020blahopřeji
black8, děkuji. A než bys do ní měl investovat, tak se raději zeptej těch, co se zde vyjádřili, že už ji četli. V jednom ji však doporučit mohu. Po výtvarné stránce je hezky vyvedena.
mám veľkú chuť si tvoju zbierku básní prečítať, gratulujem a tip nielen ako gratulácia, ale aj ako ocenenie tvojich Stromov v zime*
Karpatský knihomole, děkuji, a já jsem rád, že se sbírka čte i v "cizině".
Mám rád tú knihu. Ďalší dôkaz, že na tomto serveri publikujú aj skvelí autori.
blacksabbath
20. 07. 2020jojo....není zač.......ráda si zde počtu....posílám úsměv a přátelský šťulec
Ještě dlužím poděkování za tip Overovi a až nyní jsem si všiml, že mne snake01 posunul do Zlatého výběru. Takže se sluší poděkovat.
zzlatý, MilanH a dajakbol, děkuji vám za sympatické reakce a dajakbolovi navíc i za upozornění na překlep a MilanoviH za tip..
Ahoj, blahoželám ku knihe. Ale... V ukážke je zrejme preklep: "nazahazují" (nezhazují? nezahazují?).
Mnozí o mě vědí, že nejsem velký milovník volného verše, ale vydání knihy s uměním se vyjádřit, má svoji neodiskutovatelnou hodnotu. Přitom dokázat knihu vydat přináší hodně lopoty i hodně radosti. Té radosti Tobě i všem čtenářům přeji vrchovatě...
Opravil jsem v upoutávce odkaz na e-shop s prodejem knihy. Původní více než 10 měsíců nefungoval v důsledku problémů na straně e-shopu. Nyní mi poslali nový a je funkční. Neberte to tak, že vám knížku vnucuji, hned při podpisu licenční smlouvy jsem se vzdal honoráře, aby byla levnější, ale pro pořádek.
Jirko, nene, bez avíza:)
Průnik je krásné slovo, obzvlášť, když se v něm nacházím díky Katce a Pavlovi i s několika dalšími zdejšími autory, včetně Tebe. Moc se na knížku těším.
Jituško, děkuji, teď nevím, jestli jsem předcházející avízo o přidání básničky do upoutávky neposlal omylem tobě, mělo jít Agátě5.
Mimochodem blahopřeji k průniku mezi elitu československých haikařů
Agátko, doplnil jsem o nečitelný text z obrázku knihy, jinak obsahuje až na jednu všechny texty ze zde uvedené sbírečky Některá okna.
Četla jsem už několikrát a ráda se k ní vracím. Před lety jsem byla nadšená z Některých oken, nyní z celé vydané sbírky. Děkuji a gratuluji.
Marcelko, děkuji za zpětnou vazbu, jsem opravdu rád, že mé básně nachází adresáty a nejsi mimochodem sama, která reaguje na konkrétní báseň Hodina ticha. Máme je všichni v sobě.
Marcela.K.
12. 07. 2019Sbírka je bízká mému srdci. Moc Ti, Jirko, za ni děkuji. Přečetla jsem ji dvakrát a budu se k ní jistě vracet. Je skácelovsky jemná.
Hodina ticha - kéž bychom všichni odcházeli takto - s láskou. Jsem moc ráda, že jsem tam tuhle tvoji pro maminku našla.
Tvé texty jsou mi tak blízké možná i kvůli podzimu, který je už naším společným časem a vrací nás se zarděním do léta...
Už víme o čem psát a proč.
Marcela.K.
19. 06. 2019Milý Jiří, gratulace veliká... těším se :-)
Pokud jste knihu četli nebo čtete, můžete ji ohodnotit zde:
Karpatský knihomoľ
17. 06. 2019Som rád, že až na Semafor, sú tam všetky básne zo zbierky Některá okna.
Pomerančová
15. 06. 2019Blahopřeji a objednávám :-)
Blahopřeji ke zrodu nové knihy. vždycky je to radost, tak si ji hodně užij.
Karpatský knihomoľ
13. 06. 2019Blahoželám. Z tohto e-shopu už som kupoval Ortenove zbierky a knihy vyzerajú dobre. Nevidím dôvod nekúpiť aj túto.
Blahopřeji. Kniha vypadá velmi poutavě už na první pohled po výtvarné tránce.
Děkuji vám všem za pozornost a blahopřání. K některým dotazům, i těm v soukromé poště.
Křest nebude. Ze své povahy nemám rád žádné oslavy, kterým se vyhýbám až na vzácné výjimky i v soukromí.
Někteří jste projevili zájem o koupi knihy i s věnováním. Zde nemohu přímo vyhovět. Koupil jsem určitý počet výtisků pro svou rodinu, letité přátelé a pak i některé z vás, kdo mne v minulosti sami od sebe poctili darováním svých sbírek. Nyní už žádnou volnou nedisponuji. Pokud si však knížku zakoupíte a bydlíte-li v blízkosti Ostravy, Olomouce, Prahy či Brna, tam všude mám naplánovány cesty, rád se na některém z těchto míst s vámi potkám. Konkrétně se domluvíme ve zprávách.
Ještě jednou děkuji.
Gratuluji při příležitosti dokončené a vydané sbírky autoru i jeho spolupracovníkům.