Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO písemnictví
Autor
assage
V době kdy australský odborník vyslovil své smělé vyjádření, nebyla dosud nalezena nekropole ve Varně. Stále ještě nebylo známo, naši dávní předci předstihli výrazně lidi v Mezopotámii a Egyptě vynálezem písemnosti. Nemůže být řeč o nějakém zanedbatelném období 50-100 let. Naši předci sestavili písemné znaky o 2000 let dříve než obyvatelé Sumeru a Egypta.Dnes už významní badatelé jakými jsou Richard Ragli, Marco Merlini, Dr. Harald Haarman a další prosazují tyto pro některé kruhy nepřijatelné argumenty. Dr. Haarmanovi se nejenom podařilo izolovat a katalogizovat 210 rozdílných znaků dávné písemnosti našich předků, ale také ukázal spojitost s pozdějšími odvozenými znaky na ostrově Kréta označované Lineární písemnosti A a Lineární písemnosti B – z doby 1750-1150 let před Kristem. To co zaujalo německého badatele, byla skutečnost, že Lineární písemnost A a Lineární písemnost B nemizí beze stop na konci Doby bronzové. Její pokračování nalézáme ve starobulharských runách, ne ruských jak se mnozí domnívají!!!
Po biblické potopě v Černém moři . Je vidět jakými směry se původní obyvatelé Evropy vydávají. Říkali si BolgAri. Dorozumívali se jedním podobným jazykem, který zůstává příbuzným do dnešnich dnů. Ve střední a východní Evropě je slyšet dodnes jeho novější varianta. Do dnešních dnů vidíme po celé Evropě i Asii původní bulharské názvy měst , řek, pohoří a vrchů...
Šambala: Ježíš, Budha, Isa-Ra a další ...
V 5. století před naším letopočtem Brahman Panini, narozený v hlavním městě Bactria (Bulharsko), vytvořil první gramatiku na světě a byl zaznamenán v Mahabharatě. Bactria byla obývána bílými mudrci bulharského původu, ti byli přivedeni velkým Rámou, a její hlavní město se nazývalo (????) Balg. Odtud pocházejí bulharští brahmáni nesoucí védské poznání, kteří vstupují do Indie a diktují posvátné „starověké hinduistické“ knihy bulharského sanskrtu (dokonalé, posvátné a skryté). Tyto bulharské knihy se nazývají Vedi. Bulhaři zavádějí v Indii kastovní systém, buddhismus a posvátné knihy buddhistů. Bulhaři postavili i sochy Buddhy ve zničeném Afghánistánu Talibanem. Bulhaři vytvořili jedinečný státní hierarchický systém o 37 stupních a věčný kalendář. Evangelium mlčí o životě Ježíše od jeho 11 do 30 let věku. V ezoterických školách je však známo, že byl s osvícenými Bulhary v Šambale. Pro Šambalu (Bactria) indické epochy "Mahabharata" a "Ramayana" hovoří, že to byla největší země moudrých mužů a učitelů zvaných „Guri“. Indický epos říká, že Šambala (Šambala znamená "mnoho šamanů " ve starobulharštině) byla země severně od Indie s tisíci jeskyněmi a tajemstvími. Podle geografických map tohoto místa se jednalo o starověkou Baktrii, jejíž jedním z pseudonymů je právě "stát s mnoha jeskyněmi". Podle legendy v bulharském státě Šambala žijí světoví lídři a učitelé lidstva. Zde začínají své mise pod názvem BalgAri: Lao Tzu (Bo-Yang), Buddha, Isa Ra (latinsky), Zarathustra, Orfeus a Maitre, kteří byli u dlouholetých bulharských šamanů a lídrů na studiu.
Více na : https://www.facebook.com/dejinyjinak