Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV žabkách po strništi
Autor
Marcela.K.
29 názorů
Morticia Adams
26. 02. 2021:)
Marcela.K.
29. 08. 2019Štírko, nevypíšu, s tím souhlasím, přesto mi to pomáhá a pomáhalo celý život. Psaní mě zklidňovalo. Propsala jsem se až do teď s různě dlouhými pauzami. To podle toho, jak a kdo můj čas potřeboval. Teď ho nejvíc dávám své nejmladší vnučce z prostého důvodu. Nechci ji nahrazovat maminku, ale musí mít někoho, o kom ví, že tu je především pro ni.
Před chvílí si ji po pár dnech odvedl táta. " Babičko, to je dobře, že jsi sestřička a vždycky mě uzdravíš." Taková slova uznání potěší :-)
Je vidět, že máš kolem sebe svůj život a lásky. A za to člověk musí být vděčný. Ani nevím, jestli je to po zásluze ...Asi ano...
Text je pekny a ma atmosferu...Ze sramu a bolesti se nevypises... je to jen zdani. Ale mas svou realitu a “tamto” je minulost...
Marcela.K.
07. 08. 2019Diano...už jen jednou (se vyspí). Dík. jsem ráda, že víš a zahřála.
Nie Marcela, vôbec to nie je dôležité, len ako som spomínala,išla som do toho asi so silnejšou predstavou básne,takto mi to prišlo predsa len trochu "prekecané "- ale to je iba čisto môj pohľad na text
Nie Marcela, vôbec to nie je dôležité, len ako som spomínala,išla som do toho asi so silnejšou predstavou básne,
Marcela.K.
06. 08. 2019yss a je to důležité? tTo zařazení do kolonky?
Tuná mám podobný pocit ako agáta , napriek pekne zachytenej atmoške a emoˇčnému podtónu, mi to na báseň prišlo málo. Určite je to vec vkusu, nakoľko pre mňa je asi slabinou práve nejaká jednoliatosť v smere podania... oceňujem, že si nijako netlačila na pílu,a ozaj pekne vystihnutá atmosféra.
Marcela.K.
06. 08. 2019Mám tento způsob básnění rád právě pro tu potřebu opřít se o to nejdražší, na co si můžeme sáhnout. Druhá se mi líbí o dost víc, je tam třeba hezký verš ...Na zdi mi holky od staršího synaodpočítávají dny..., krásná je první sloka, velmi citivě vyjádřena láska k dítěti, ale i dědova empatie, a konečně i zakončení naprosto nenásilné amilé a živé.
První je ovšem rovněž bezvadná, tam bych snad vypustil poslední verš ...že lhát a ubližovat se nesmí... Je dopovídající a okrádá předposlední verš o vějíř asociací.
Marcela.K.
06. 08. 2019:) klidně se rozkecej, moc nevysvětluj, nech nás si domyslet, ale hodně mi nikdy nevadilo, to mám ráda
Marcela.K.
06. 08. 2019Marcela.K.
06. 08. 2019Marcela.K.
06. 08. 2019bych z toho udělala miniaturu, ono to s básní už moc společného nemá...jako jituš ... za náladu, letní, babičkovskou
Marcela.K.
06. 08. 2019Njn...jenže jí bude teprve pět... :-) prostě ještě "spinkáme". Dík
Tip hlavně za tu náladu, letní, prázdninovou a babičkovskou náruč
... na konci by stačilo 'vyspíš'
Marcela.K.
06. 08. 2019ony k sobě patří, hvězdičky tam jsou jen jako předěl, že pak už mluvím k ní - ne o ní ;-) táta a děda domeček, babička háčkování ;-) to je o čekání...dík za komentář.