Achjo. Jak mam dodávat kritiky, když se mi všechno tak líbí a bere mi dech. ;)
T.
Báseň s obsahem krásy větším než velkém...*
A dodatečně ten zapomenutý leč zasloužený TIP.
jojojo, tohle je moooc fajn :)
*
Hm. Ju. Mě se líbí. Nepůsobí na mě vydřeně, složitě. Taká přímá a upřímná. Dost už bylo keců. Tip.
vyborne dilko,moc libi.originalniho tam neco bude.
Petr... shoda jmen:-)
Aritmie...thanx*
beatrice> Věřím, že se s tím popereš - při nejhorším "Mimo a ostatní" - nebo vytvoř novou kategorii - to nechávám na Tobě - mě je to upřímně fuk - budu rád, že nejsem jediný aktivista v klubu :-))
Ještě jednou dík :-)
Autor> Zdá se :-)
beatrice> Klub? Proč ne :-)) Tento úkon však nechám na Tobě :-)
Moc pěkné dílko - líbí - ale - co s tím má co do činění chudák já ? :-)
Samozřejmě TIP
Bhatinko, vidím, že mi "systém" zase přestal posílat avíza na díla jedné oblíbené autorky. Musím si Tě ze seznamu vymazat a zavést znovu, abych nepřicházel o takové krásné verše.
TIP
Mimochodem, v mobilu je také integrovaný počítač. Jak kdosi řekl, "kdyby sichrhajcku vynalezli dneska, tak v ní jsou aspoň dva mikroprocesory".
3/5
tohle mi příliš nesedlo...
chmmmmmmmm................:o)
??? - na tohle asi holt nemam dost fantazie
Bhati: jak mě můžeš vidět? já si ještě nekoupil internetovou kamerku :-)) (only 99.99$...)
Přeju hezký den
"TIP" SENT, BRAIN OUT :-)
Ó Bhati, já myslel že jsi samolibá kráska, a ty zatím, počítačově gramotná. :-)
Ale proč
"nesmyslné"
zapékané
ornamenty
????
jé Bhatinko, to je krásný!!
Já ti to otipuju!
píp
zpráva odeslána
:-)))))
ještě že máme tu moderní komunikaci :-))
*
sidi...počítačově? Snad mobil-isticky, ne?:-) Prostě...mně tam šlo o tu intimitu, která je ve vztahu...taková, že např.pekař prstem píše do chleba něco, co pro druhého není nic než nesmysl a má to účinek jen pro tu/toho konkrétní/ho...
Danny...:-)*
Radost...zase Tě ráda vidíííím...Ňuf!!!
sidi...a doplním..a co já u tohoto konkrétního člověka velice postrádám...
A navíc...nechápu, proč mám odsazenou tu část "mi sen o"...to nevím tedy..