Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrague Pride. Zápisník zpravodaje
Autor
Movsar
Začalo to krapáčkem
Prahu bere krapáček, teplý, srpnový jaksepatří. Ptáčci a andílci mu nastaví křidélka k očistě a k radosti. A ten teplý déšť padá do teplého průvodu, co jde Prahou. A kluci mu nastavují lulíky k očistě a radosti a holky se vášnivě líbají, protože věří na romantiku, které letní krapáček přeje.
Jak jsem měl vskutku namále. O zlé lesbičce
Pod tím srpnovým deštíkem připadaly mi lesbičky jako ptáčci, kteří se k sobě tisknou v něžné vzájemnosti. A protože mnohé z těch dívenek doma zanechaly nadbytečné svršky a vyšly si oděny jen do úsporných triček a šortek, pozoroval jsem je zvídavě jako první anatom.
Když jsem takto sledoval jednu s břichem nahým jako padlý sníh, náhle se mi dostalo varování: její doprovod, lesbička číslo dvě, do své nahatice prudce strčila, aby mi rychle zmizela z očí, a po mně vrhla nenávistný pohled. Nebýt o dvě hlavy menší, snad by se do mě i pustila. Nakonec mi to přišlo škoda, že její kuráž nedozrála až k násilí. Vždyť má-li na světě být násilí, ať má erotický motiv.
Sovětské lesbičky
Z krapáčku náhle je liják. Lesbičky jsou mokré na kůži, a přesto svůj boj nevzdávají. Jako sovětské partyzánky šrapnelům hrdě nastavují svá prsa proudům vody. A některé u toho i tančí, neboť jistě byly i takové partyzánky, co tančily v dešti střel. A stále postupují Vperjod!, vždyť jsou ve válce. Až v zázemí Letné pokouří trochu tarase bulby, popijí čaj s rumem a zahřejí se něžnou láskou.
Vprostřed bitevního pole
Zastižen tím deštěm, zůstal jsem uprostřed bitevního pole. Z vozů tažených terénními toyotami útočí komanda mladíku, polonahých a šílených, vše okolo sestřelují balíčky duhových análních kondomů. A pak zase ty lesbičky s kuráží rudoarmějek.. Jedna útočila nahou zadnicí chlípně vypoulenou z těsných šortek, až jsem slyšel umíráček. A jak krásně zvonil! Všude hoří duhové ohně a já dopisuji tuto kapitolu válečného deníku, ještě živ.
V podzemí
Uchyluji se do podzemí. Stanice metra A je plná lidí. Ranění homofobové naříkají, jednomu krvácí jemnocit, druhému zas smysl pro pořádky, jinému z hrozivé rány vyhřezla naděje na srozumitelný svět, všichni chtějí zpátky do pohádky. Jedna žena pochoduje sem a tam a trhaně hýbá hlavou, dočista se z té pekelné vřavy tam nahoře zbláznila. Mezi raněnými chodí katolický kněz a ty nejubožejší pomazává lubrikačním gelem.
Pestrá Letná
A protože soused, vyrazil jsem poslechnout si trochu dobré hudby na letenskou pláň. A bylo to tam bezva. A tak jsem si říkal, proč někdo těmhle lidem mluví do jejich preferencí a způsobu zábavy?! A paradoxně nejvíce ti, co nikdy žádnou rodinu nezaložili a ani nezaloží, anebo ti, co ji měli a svým dílem rozbili, a pak – speciálně – panicové typu Duky, co si v životě ke kundě ani nečichli a chtěli by druhým kázat o správné sexualitě.
Zárubek
A protože vydatně pršelo, pláň byla plná louží a bláta. A byl tam jeden, co skočil do kaluže a dupal v ní a černá voda stříkala do stran a on byl u vytržení jako nějaký čaroděj voodoo anebo jen obyčejný opilec z Libně a všichni uskakovali, a on proto do vody kopal, aby nikdo neunikl, a ta voda stříkala daleko, takže všichni už byli černí jako havíři, co právě vyfárali z dolu Zárubek.
Leopardí muž
A byl tam taky jeden a ten měl kožený širák, leopardí vestu a kožená tanga a jinak už nic neměl a chodil tou plání jako leopard stepí a hladově koukal na mladíky, podobně jako leopard kouká na gazely, a oni taky jako gazely chodili v hejnech a někteří ho provokovali a to on skoro vyrážel a snad by některého z nich i strhl. Takže to bylo na Letné toho podvečera jako na safari.
7 názorů
Já okázalé průvody taky nemusím, ale je-li to o hrdosti, tak jim fandím. Každý by měl být hrdý na to, čím je. Pokud druhému neškodí.
Děkuju vám, přátelé. Tenhle karneval je o pestrosti, ať si říká kdo chce, co chce. Osobně jsem tam žádnou politiku nevnímal,, žádné vnucování postojů majoritě, nic, proč bych měl říct: ne, tomuhle tip nedám :-)
Já jsem sice paleokonzervativní, ale na druhé straně jsem velmi empatická, takže LGBT komunitě fandím. Okázalé průvody se mi nelíbí, ale na druhé straně : kdo tam nechce chodit, ten tam nechodí a já tam nechodím.
Za tohle tip dát nemohu.
Obdivuji Tvůj způsob psaní.
Vlastně jsem to nechtěla číst, nějakýho zpravodaje. Moc mě tyhle průvody neberou, ale smekám před Tvojí zásobou slov a stylem.