Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePonorka
Autor
Arcs
32 názorů
Povídky na Písmáku moc nečtu. Ani tuhle jsem nechtěl, ale něco mě vrátilo a donutilo číst jedním dechem.
pořád moc dobrý. dokonce bych řekla i lepší, než když jsem to četla poprvé.
Napsané je to pěkně. Hezky zkratkovité uvedení do děje a postupně se čtenář dozvídá příběh. To se mi líbí. Jak bylo řečeno některými výše, ubral bych na patosu v závěru. Jinak fakt hezky atmosférická a dojemná věc. tip
Velmi dobry. Ten zacatek, jak uvedes ctenare do situace a do deje, ta dynamika, moc se ti to povedlo. Pak jsem se bal, abys to nezkazil. Nastesti zbytecne. na konci mozna trochu moc tlaci na emoce a to s tim, ze ji bylo porad chladno, je na me az prilis jednoduchy kyc. Ale pak se ta povidka zase zvedne, zaver je moc hezky.
No neumřela... Prostě se rozešli, ona odešla i s dětmi a on musel prodat dům, v němž zůstal sám. Mně ten konec nepřipadá zas tak otevřený. Každopádně povídka skvělá. Povedená hra s emocemi, atmosférou. TIP
Ty krásné dětské hry! A perfektně propojeno se vzpomínkami. Moc hezký text. T.
Je roztomilá tahle "uskutečněná Verneovka", říkám si od začátku a oceňuji ten překotný spád, dodaný oním úsporně zrychleným vyjadřováním. Zároveň však začínám mít obavu, že to všechno spěje ke špatnému konci, a ačkoli po dočtení (ani po opakovaném přelétnutí poslední stránky) nevím přesně, jak špatný ten konec vlastně je, považuji tenhle text za jeden z (nej?)lepších na Písmáku v posledních měsících. Tip a Výběr.
Díky, a proč ne?? Napsal jsi pěknou povídku, tak proč nezkusit, jak obstojí v porovnání s dalšími. Ty, které vyhrají Prózu měsíce, soutěží o Prózu roku.
Takhle nějak si představuju povídku, co vyvolává emoce, ale nevnucuje je... povídku se silnými myšlenkami, které ale čtenáři nejsou naservírovány doslovně... Skvělé.
dievča z lesa
15. 08. 2019Bystroočko
15. 08. 2019Veľmi pekné.
Když máš rád Kadlečkovou, myslela jsem, že to bude nějaká fantasy. A fantasy to byla. Nezklamalo mě to. Tip.
Moc mile jsi překvapil.
Dějově jednoduchý text s poetikou, bohatý na emoce a "obrázky" - takové mám hodně ráda. Souhlasím s Jitkou, co se konce týká, jako by přebýval.
Překlípek: spletí čař námořních cest. - čar
A ještě se vracím s výběrem, ať je živěji. Máš zde tolik poezie, že mi nejde nekliknout:)
Ano, něco podobného jsem si potřebovala přečíst. A ten pocit z Tvého textu si odnesu, i když opustím monitor. Podal jsi bravurně, živě, že mi obrázky naskakují před očima.
Možná by nebylo špatné skončit příběhem krabice. vetou Krabice od sauny. Dovětek k sauně možná potřebuješ, ale ona už věta "poslední co tu ještě zbývá" sama naznačuje...