Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOpalování prasníka
Autor
Hugo Ramon
Opalování prasníka
umrtvujem čas
abychom ho zahlídli
namísto vnímání
jeho vařící životnosti
kloužem po povrchu
niter
jak vyceněný zuby
po lešenářský trubce
prasiáš tančí
u tyče
pot mu leze
ze všech důlků
papírový meče
do pochev
a další žejdlík
šenkýřko
5 názorů
Ramone,
ve všem s tebou soumlasím a velmi mě těší, že jsem se trefila alespoň s tím Rádiem Beat. Aspoň v něčem jsme tedy spřízněné duše.
Hugo Ramon
19. 08. 2019Díky :-)Pro pavouka :- všichni nejsou stejně chytří ani stejně blbí- vše se nelíbí všem a nikdo neví přesně to, co ten druhý- v loužích se mohou povalovat perličkya i na Radiu Beat se hrajou občas jen třpytky- ovšem krásní hlupáci jsme ve svém životě drahný čas všichni(narodil jsem se se coby čechoslovák - to je jediné spojení)
Myslím, že jsi Slovák, který píše česky. Proč umrtvujem a ne umrtvuji, proč kloužem a ne kloužu ? Taky ten prasník by byl v češtině novotvar a připomíná mi slovenský prsník.
Básnička je hravá, docela se mi líbí, ale na tip to ještě není.
S tou češtinou promiň. Na Radio Beat jsem včera poslouchala American Rock Show Davida Gora a jeho čeština byla ta nejhorší, co jsem kdy slyšela. Skladby ale pouštěl parádní.