Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZo života farmárky
Autor
gabi tá istá
Kozy zdrhli aj s mladým capom, už ich dve hodiny nevieme nájsť
Potom obdivovali ako pekne naklusali. :)
A Jara, že sa pýtali:
- Stále, veru stále.
Baby mali dosť..jak sme vybehli do kopca, funeli jak koníky po dostihoch..
Zdena s Romanou už pena v papuli..Kozliatka na konci, tie už celkom nevládali..
Ale išli poslušne jak lipicany. :D
Tak som im ešte doma dohovárala: Tak ja Vám kupujem drahé BIO žrádlo a vy sa idete pásť na družstevnú kukuricu?!
17 názorů
gabi tá istá
01. 09. 2019to je milé, a2a2a, ďakujeme...zámerne som tam nechala aj tých smajlíkov, aby bolo vidno, že to neprešlo žiadnymi úpravami...keby mala len trošku času na písanie...ona žije život naplno, niekto o ňom píše :)
Tak to sedí, že jsou to kozy. Opravdu hezké čtení. A jestli je to doslovný přepis od dcery, tak by tu měla psát, jablko nepadlo daleko od stromu, výběr je tam, kam má být, v rodině.
gabi tá istá
31. 08. 2019a2a2a, nemôžem zasahovať, toto je mail od mojej najstaršej a Zdena a Romana sú naozaj kozy, má ich okolo 50 a každú jednu pozná po mene, má aj Gabiku...nevie, že som to sem dala, ale mne bolo ľúto, nepodeliť sa s vami...čo teraz s tým výberom? pošlem jej ho na Vlčí Vrch? :)
Půvabné, jako vždy a navíc i vtipné. Už při první větě jsem se jako městský člověk zasmál té zemitosti. A právě za tu nefalšovanou zemitost a cit pro délku a členění tetu a zasazení dialogů výběr. Přece jen bych asi zasáhl a v závěru co nejstručněji osvětlil, kdo jsou Zdena s Romanou, abych je nezaměnil za kozy, ale opravdu půvabné.
gabi tá istá
30. 08. 2019škoda, že Iva nemá čas, zapisovať prežité, to by bolo čítanie!
gabi tá istá
29. 08. 2019ty mi rozumieš, Jarko, musela som sa podeliť
gabi tá istá
29. 08. 2019vďaka,Jitka, odovzdám,ak naberiem odvahu priznať sa, že som to sem flákla bez opýtania :)
a Gabika s Hankou nezdrhli s mladým capom? Treba im dohovoriť, nech využijú čas, kým nejaký majú:)
aleš-novák
29. 08. 2019***
gabi tá istá
29. 08. 2019ešte malý dodatok - Miška je malý(ale starý) psík, Romana a Zdena kozy, aby nedošlo k omylu :)