Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTest 2. 9. 2019
Autor
Olda
26 názorů
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
mňa zmeny naopak potešili, a mám otázku:
riadkovanie
nedalo by sa do editora diel pridať aj rôzne husté riadkovanie?
hneď si aj odpoviem - iste by sa dalo, otázka znie, či sa tento môj nápad zapáči aj tvorcovi Písmaka
ešte pozriem, ako sa text zmenil po odoslaní
celé je to na hlavu, ja neviem, niektoré zmeny sú fajn, ale niekedy mi to príde tak silene agilné, že to začína byť viac na škodu a evidentne sa to míňa účinkom,- v podstate mńa to už nebaví vôbec, tak samozrejme som si prišla kúsok zapindať,- / sry za slovník /----ale fakt dobre to nie je, prílišná snaha je vždy na figu /
Dějí se věci šílené, na celém světě. Vraťte mi sem starý editor, jinak si dělejte, co chcete. Stavte se třeba na hlavu. Proč není výběr písma, řádkování.. Jsem na mrtvici
Mně nový editor přijde 100% lepší, ve starém mi imrvere přeskakoval kurzor někam do zádele. Peklo.
Spíš by mě zajímalo, jestli se někam pohne ta hrozivá práce s fonty na frontpage. Něco je podbarveně žlutě, něco zeleně. Nápis "Dák kritice tip" je stále vyraznější než kritika sama apod.
Výhodou písmáka i přes jeho obstaróžní design byla přehlednost. Ta teď mizí. Do toho smazání Luboše, odchod Movsara a Zdendy... já ti Norsko nevím, co se děje.
idiotství ajťáků, kteří si potřebují stavět hladové zdi. ostatně posledním textem tady jsem to uzavřel. nehledám server pro úředníky se zálibou v microsoft word, ale pro lidi se zájmem o věc - literaturu. editujte si, možná si můžete uspořádat školení a vůbec se namísto psaní zabývat editací a hraním si s prográmky.
Souzním s Fruhlingem. Sebekriticky také musím uznat, že jsem taky obvykle reptavý čůrák. Ale novinky je třeba kvitovat. Nové změny jsou přínosem a editor je mnohem přehlednější. Je třeba Adminovi za práci poděkovat.
Jako já jsem obvykle reptavý kokot, ale za tohle respekt. Starý editor byl peklo.
bix::a teď to máš potvrzený od ajťáka..
je to super oldo! možno více obrázků, mejně textu!
bixley: To nikdy nešlo a nepůjde. Tam je celá řada problémů s ukládáním a proveřováním toho obsahu.
Díky, je to fajn. Jenom u médií a obrázků je odkaz na URL, jak vložím třeba foto ze svého počítače?
díky, nakoukla jsem, zdá se mi to dobré, více možností, možná mi půjdou i vkládat obrázky, předtím mi to nešlo