Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZapomnění
17. 02. 2000
2
0
1977
Autor
Dany
Když ústa má kloužou po tvé hladké kůži
noc udusí měkce tvůj vášnivý vzdech
rty hledají místa jimž polibek dluží
mráz pozvolna krade se po zádech
Vlasy se propletly a víčka se chvějí
prsty svou cestu hledají pomalu
rty z poháru rozkoše dál pít chtějí -
- pijí a příboj se rozbíjí o zkálu
My ztratili ostatní když našli jsme sebe
když zhořela těla v plamenech lásky
mi věděli že ptákům nepatří nebe
dnes osud nám poroučí - dělej si vrásky
Docela se mi to líbí, dnes ale píšu kritiku poprvé, taky jsem od Val. Mezu a možná jsme se tento týden zdravili u autobusu v Loučce. Nebo se pletu ? Já mám teď asi týden novou přezdívku.
Faltas, tak jsem te nasel a vubec nelituji, protoze to je dobrej kus poezie.Je to o necem, ma to rytmus a az na ty lasky / vrasky je to promakany. Tesim se na dalsi.Tipa nedavam,, ze te znam, ale ze se me to libi.
Vrásky nemusia byť smutné, sú vlastne krásne. Všetky, v tom je pointa krásy. Slovné spojenie "když osud poručí dělat si vrásky" je veľmi dobré. Daníku talentovaný ;o)))
Taky jsem příznivcem trošku jiného - ale tohle je takové do-sebe-vtahující... Asi tím rytmem... dost dobrá:-)
Příteli máš to, co já nikdy mít nebudu. Máš talent a měl bys ho využívat víc.
joj
poteseni jsi mi dnes zdroj!
tak tahle byla tvoje posledni, prvni?
Posledni protoze dnes ja ji ctu ze vsech tvych naposledy. zaujala mne cela tva dosavadni tvorba.
Diky zprijemnil si mi nocni a nejen to!
Taky líbí, až na to, že nevím co je to zkála, ale to bude asi překlep ;-)