Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejo
Autor
Philogyny
Než jsem si tě stačila vyfotit
přilepil ses
na spodním prádle zprůsvitněl
slyším barvy deště co sténá květiny
36 názorů
pro koneckonců
Mi se zase nelíbila ani jedna fotka. Někdy to tak je. Ale déšť poslouchám ráda. Bude to jedna z věcí, co mi bude chybět, až umřu.
pre mňa naopak výborná mini,- civilná. lyrická, naturálna,-
žiadna brnkačka o trápne struny
Byla jsem u Agáty:))) včera - opovaž se tu chybět i ty! Já chybím dobře. U tebe by to byla fatální chyba - ráda tě čtu, moc. Haijinova poezie mi taky chybí ... říkám si, když někdo píše tak sakra dobře, tak přeci nemůže jen tak zmizet ... psaní je jako papiňák - dobrá báseň nejde utajit - je jako výbuch, atomový hříbek, zblízka i nadálku - no špatná vlastně taky :)))
pro lawender
Včera jsem hledala a chybělas, je tu smutno. Některé nicky chybí zvláštně naléhavě. Je to i haijin, pro mne.
vytkla bych jen název ... :) když chceš psát úsporně, musíš vážit každé slovo - jo mi přijde zřejmé už z kontexru básně, nazvi text tak, aby mě navedl co nejblíž ke sdělení:) ... z druhé strany
pro Norsko 1:
K haiku
Moc se mi líbí tyhle malé od hanele m...
Nestačí jenom 5 7 5
pro Lerak:
Nemůžu být dárce krve, jsem chudokrevná. Tak aspoň, že jsu ta krvinka...děkuju... :)
Dovolím si slušně k Norsku. Celej svět je haiku. Jen nám dvěma to tady ještě nedošlo a jsme sto let za vopicema. Makejme na tom! Hezky to ten Haikjůšů vymyslel.
R.L: Kdyby setřel mezi žaluzie, tak zase za oknem vyplašíš kolibříky.
A konečně se vyplácám i k Autorce. Líbí se mi to. Však víš. Jsi moje krvinka.
pro R.L.
Po pravdě mi to pobavilo, protože jsem opravdu před pár dny zrušila a vyházela všechny záclony. To je panečku světla. A tak hezký den. :)
pro dadíková:
...jo, možná proto, že déšť je rodu mužského, řekla bych... :)
pro pozor, zlý sex
Fotila jsem v dešti kytku, najednou měla průsvitný šaty přilepený na tělo... a tak mi to nějak naskočilo...
Před chvilkou jsem rozkrojila citron. Koukala, co je v něm zeleného, opatrně zmáčkla a ejhle. Semínko se vylouplo z obalu, už klíčilo, mělo i kořínek...zvláštní...zkusím časosběrný snímky...a tak hezký den. :)
R.L. - Pred chvíľou si doporučil niekomu vziať si prášky v reakcii na peknú báseň. No mne sa zdá sa, že máš problémy Ty.
pro Norsko
Haiku, už dlouho mi žádné nenaskočilo. A tak děkuju za zastavení. :)