Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejako les
Autor
Philogyny
Vezmu do ruky Bibli
nalistuju desatero
v tom slovu je děs satan šater eros
ortel
tělo
ó leť
____
Svatá Magdaléno
po jménu odstřihni závoj : pod ním
rozpuštěný copy
do pramenů opiš kříž a
přibij první hřeb
____
Ježíš je nesmrtelný
ne my ne my ne my
Jak velká může být otevřená bolest?
jako les
lest
tělo
12 názorů
pro Atanas, mám u postele Bibli a když se trápím, mám v ní i dopisy, suché kytky, pírka a tak...nalistuju a čtu, pomáhá to, člověk si vždycky najde to svý. Křížek jsem nosila na krku od holky, dostala ho a byla kvůli němu na pohovoru v zaměstnání, soudruhům se to nelíbilo. Pro mne je symbol něčeho, čemu věřím. Zrovna včera jsem si prohlížela návrhy chlévů a mají tam uvnitř ze dřeva nad vchodem kříž a já se rozhodla, že bude i u nás. Asi tak. Teď čtu ty komenty pozpátku, ale mazat už to nebudu... :)
proč chcete být všichni na kříži, nevim, jestli mám ty kříže závidět, ještě chvilku budu žít... Opakuje někdo i jiné věty z Bible? Než, že máme vzít na sebe kříž a zapřít sám sebe?
Kéž bychom byli smrtelní jednou provždy a nemuseli jsme se neustále převtělovat ! Kolik bolestii a utrpení bychom si mohli ušetřit !
Tahle mi utekla.. hm
tobě dobře chodí slova,,, jakoby automatický psaní na téma.. někdy zkusím, ale bojím se toho, chce to odvahu
:)
pro Silene
Včera byla v lese. Přišlo srnčí. První jedna, pak odešla. Vrátila se. Dívala se mi přímo do očí. Vidí ... Za ní další dvě. Odešly spolu. A pak ta jedna, zase sama. Pak nic. Lehla jsem si , vždycky se dívám tím oknem na stromy, včera byly stříbrošedé. Pak jsem klimbnula a najednou zvláštní přistávací zvuk. Otevřela oči a viděla černý obelisk. Větve nikde. První myšlenka byla, že si pro mne přišel...
Zavřela oči a otevřela jedno, to pravé. Byla to sova.... :)
Pak se změnil vítr a bachyně chytila můj pach. Dala znamení. Slyšela jsem je a neviděla...divočáci houby vidí, nahrazuje jim to sluch. Nejlepší počasí na lov je vítr a déšť.
Ví ale hodně.
No, a z historie - jsem pomalý čtenář a povídala jsem si i povídám spíše s přečteným než s autorem, až mi bylo řečeno, že třeba není od věci něco z těch vnitřních monologů vyjevit.
Někdy možná k duhu, jindy naopak, to jeden nezaručí.
Ráda si povídám s těmi tvými.
pro Silene
Je tu na chvilku. Budu se opakovat. Kdysi, když jsem tu začala psát, tak načítala proč je písmák písmákem. Taky nevím všechno, že. A zjistila, že jako písmáci byli označování laičtí znalci Bible. Většinou kronikáři, kteří psali i nějakou formu poezie a prózy. Píšu hodně zjednodušeně. Takže my tu jsme taky nějakým způsobem písmáci a píšeme tu svou kroniku, všichni dohromady. Desatero se taky postupem času měnilo. Tak jsem si ho podala, co všechno v něm...a přihodila sebe, po jménu. Asi tak... :)
Věřím po svým. Bibli mám. Někdy, když si nevím rady, tak otevřu a načítám...