Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex138x
Autor
Můra73
Rašeliniště -
na hladinu jezírka
padl další list.
12 názorů
Ke všemu, co již bylo řečeno, ještě tu čtenářskou opulenci nad prostřeným pětislabičným slůvkem musím vypíchnout.
Zde se povedlo dát do souvislosti přítomnost okamžiku padajícího listu s věčností procesu rozkladu, vteřina/roky, list/obrovská hmota; usazení textu na zajímavě specifické místo.
Marcela.K.
17. 10. 2019tohle se opravdu povedlo...
Thea v tramvaji
16. 10. 2019Krásný klid... Pro mne uklidňující :)
Teším sa na každé nové dielko od teba. Ak píšem dielko, tak myslím len čo do počtu slov.
Príliš ma neoslovujú siahodlhé básne, pri ktorých, preženiem, si človek ani nevšimne, že je vytrhnutá stránka z knihy, pásma a la Apollinaire či beatnické litánie. Určite sa radšej v mysli "kochám" nahustenými textami, napríklad tvojimi haiku, kde má každé slovo svoje miesto.
Znam jedno raseliniste a jezirko s potopenym Hunohradem... /dle povesti/...Neni to totez...?
Prostor pod dílem
objevil se zde dalsí
pochvalný koment
(úsmev)
No, jde to pomalu, no, to je jak s krápníkama :)