Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoci a dny
27. 04. 2002
9
0
2574
Autor
Marco
Jsou dny,
kdy i světlo ztemní,
rozpraskané rty,
tělo rozbité ve dví.
Jsou noci
řvoucího děsu,
myšlenky bolavé,
v křeči spoután se třesu.
Bojím se dalšího rána.
Sabrina - doufám, že jistě, ale naivita zvláště v politice se nevyplácí - ale to sem nepatří ... to jen k tvému SNAD... pokud jsem pochopil OVŠEM.
Igor - bývám veselý i depresivní - častěji však do sebe a vesmíru zahloubán´... :)
Kladně hodnotím tu dekadentní a smutnou a depresívní náladu. Hodnotím!!!
*)
Sabrina - Uf, uf, asi mi nedoťuklo "....někdy hvězdy znamenají jenom bezmocnost.. " - promiň, už chápu doufám ;-)... ale to je snad už minulost!!!...
°-)
Lyryk Ď.
Sabrina, Krel... jasně bezmoc z naší malinkatosti :))) ... jo to jo...taky znám..., ale ony jsou od nás viděny také "malinkaté"... ;-)
kiD, ež etetč a etešíp, ydžv ýkajěn řátnemok ... potěší... :-))
Pepo dík :))), občas se mi něco takhle povede ...
TIP.
"úsměv nikdy neoblékám...buď ho mám nebo ne a střepy jsou jak hvězdy zabodnou se ti přímo do srdce a už navždycky zakláníš hlavu k obloze..." - nádherne povedané! ! !
cosmosphereX
02. 05. 2002
Kraaasne silne a tolik oslovujici...!***
a jeden :-))) spesl for you at uz je ti lip
Blaznivkaaa: prohoď je oknem (ty kopance).. a zameť střepy.. pořádek je uklidňující, alespoň na pohled. :) A obleč si úsměv :)))
A to platí i pro Marca...
úsměv nikdy neoblékám...buď ho mám nebo ne a střepy jsou jak hvězdy zabodnou se ti láskou přímo do srdce a už navždycky zakláníš hlavu k obloze... :-)
jako malej kluk jsem spíral barevná sklíčka... ;-)
I tak děkuju!
Marco, Ty taky ?? Já jsem taky sbírala barevné střípky, když jsem byla malá :-)))
skvělý dílko!
Hlavně ta druhá sloka.
Strach z dalšího rána znám....vydrž.....držím palečky:-)
Krel....někdy hvězdy znamenají jenom bezmocnost..
Dílko je nádherné!
Tip