Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoc
Autor
Gora
za krajnicemi
skomírající svíčky–
další a další
za krajnicemi
skomírající svíčky–
větrné noci
původní varianta
45 názorů
blacksabbath
10. 11. 2019hezké mooooc
Radovan Jiří Voříšek
05. 11. 2019právě dr. Mráček mě inspiroval
Radovan Jiří Voříšek
05. 11. 2019... fain, ač dost tragické
Evženie Brambůrková
03. 11. 2019Hodně takových míst míjím cestou Kokořínským údolím.
To byla i má představa, pokusit se... díky, Theo, ať jsi momentálně v tramvaji či jinde:-)
Thea v tramvaji
02. 11. 2019sedí mi to k dnešku...
Krajnice - to je ještě ten lepší případ. Nejnebezpečnější jsou silnice, kolem kterých jsou jen patníky a to ještě ty kamenné bez reflexních odrazek. Tip.
Irenko, přiznám se, že haiku neumím ani mu nerozumím (snažím se). Tentokrát mě oslovilo a obdivuji tenhle kumšt, jak několika slovy říci tak mnoho a chytit za duši.
Jitko, to období, kdy v noci skomírají světélka za krajnicemi, jsem nakonec pojmenovala - větrné noci - většinou na přelomu října a listopadu prší a fouká... ale možná by bylo lepší jednotné číslo - ta jedna konkrétní noc - o větrné noci... díky!
Hodně se mi líbí nastíněný obraz- smutná světýlka podél silnice...
Přemýšlím nad třetím veršem. Jsem sice pro jednoduchost výrazu, ale i přes to si pro sebe přidávám zkonkrétňující -
další větrná noc
Irčo neboj, nemíním nějakou svou obvyklou žertovnou variantou přejet krajnici dobrého vkusu. Jen pochválím.
Karpatský knihomoľ
01. 11. 2019chodíš s "otvorenými očami"
Díky, dievča... smutné, a kolik jich v tento čas svítí, tím víc si každý všimne...
Je jich mnoho kolem nás. Skoro denně je potkávám, jsou jako zbloudilé duše.
dievča z lesa
01. 11. 2019smutné blikotanie pri mnohých cestách