Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvozem
Autor
agáta5
Jednou jsi odkryl popadné jehličí
a ony uviděly cestu
dávnověkou cestu k úkrytu …
jen si tam zdřímnu na chvíli
s lehkou hlavou
a ty mě můžeš hlídat
můj pse
Běžely úvozem. Džbány se jim tiskly k nahým stehnům. Žíznivá hrdla natočená k lesu povzdechla.
Ucítily pach koně. Mezi stromy probleskl vlhký hřbet. Čísi paty se zabodly do slabin. Odfrknutí zastavilo jejich běh.
Přikrčily se.
Vzduchem prolétl šíp.
Zase tu vyhrabávám cestu
pod nehty hlínu
a střepy
prostřílených časů
a střepy
v hlavě
ještě mám žízeň
poloprázdný toulec
a ticho ze slabin
18 názorů
avízo posílám když děkuju za čtení všem.. a jsem ráda, že jsi se rozepsala a že to na tebe působí tak jak působí. někdy to mám podobné, čtu něco a druhý den čtu něco plně něco jiného... :)
Ejhle báseň. Návrat na místo prostřílených časů. Bože, jak jenom to bylo?
kočko, odpustím, odpustím... všechno
děkuju všem ... to je díky phil... furt cejtím les poslední dobou
ano, benetko, jiná dimenze už... _:)
...to je tak,když se někdo prolne...možná do historie,možná do paralelního světa,a možná do úplně jiné dimenze... ;)
Karpatský knihomoľ
04. 11. 2019/*
Pro Kočkodan
Pamatuju se na vás, jste Ringo z Libres s tím svým Hlodníčkem a Zvěrstvem nebo tak nějak. Mi můj plch na posedu prohlodal spacák. Donesla mu dýňová semena, piškoty a ořechy. Mám ho ráda. vás ne. Zasmradil jste mi báseň.
Ucítilas smrad čtenáře. Mezi komentáři probleskl i můj. Asi si odfrkneš, ale snad mi zase odpustíš... ;-)
:) je jiná dneska - víc se mi líbí ten konec - od zase. Ale vím, cos chtěla a je to tam - báseň :*
Ta je ale krásná. Vytisknu si ji a zarámuju. Ať se můžu dojímat. Někdy závidím i sama sobě. :)
Neumím psát komentáře, mám to v hlavě...
A tak jenom to děkuji, ale je v tom všechno.
Evženie Brambůrková
04. 11. 2019Pradávný lovec se probudil?