Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehlas nakonec slábl přes moruše
Autor
Philogyny
Na samém dnu lesa kradou krkavci vranám
křik
(čtyřspřeží lučních koníků se závojem)
vrána je rána
krkavec kříž
až ho opustíš
bude ráno
hlas nakonec slábl přes moruše
19 názorů
Nikdy se mi nechce pod tvé básně něco psát, jelikož jsou skvělé a chválu tu máš už od druhých. Jinými slovy, miluju tvou tvorbu a tím to končí.
Tahle mi teda nějak utekla ... nebo jsem pro ni teprve dozrála :) koníci se závojem a slábnutí přes moruše ... jsem v té básničce a chytám cípek, skvěle mlžíš :)
Já tu došla před chvilkou, koukám, že zmizely tvý texty, alespň pro mne a změnu hesla, tu možnost, taky nevidím. Musím jít ještě zasadit čtyři stromky, bobkových listů, prej dobrý proti molům, abych nakonec nedopadla jako ten loňský průsvitný list, že, směju se tu, táta z nich měl kdysi bronzový věnec, jezdil motokáry... :)
pro Nosník...někdy je těžký táhnout za sebou tolik nicků najednou...jen můj chvilkový pocit, nic za tím nehledej.
Já si kdysi oblékla nick svýho umírajícího syna...milovník žen...ano... :)
Pro Benetku
Taky vnímám básně spíš jako pocit. Když mám co říct, řeknu. Už nedumám nad každým slovem. Nechávám je básníkovi. :)
Milá Philogyny...! Čtu Tě čím dál víc raději! Našla jsi tu správnou strunu v mojí duši která vždy Tvá slůvka správně rozehraje... ;)