Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní píseň o větru
Autor
atkij
Ve vlasech staví vrabčí hnízda
tomu, kdo nemá dnes kapuci.
Podzimní píseň, co si hvízdá
s rukama v kapsách bezrucí
nechytnou. To až oka svetru,
na nohách osnova od džínsů.
Pár taktů ticha pauzou v metru
zavěsí ptákům pod římsu.
Za listem list a za ním další.
Fronta se v padání nenosí.
Zkřehlý tón tahá uši falší,
ten nejvíc syrový za nosy.
18 názorů
moc fajn...i když, jak už tady bylo zmíněno, na dětskou kategorii je to až příliš sofistikované ...tip
No, to jsem se upřímně zasmála. Toho mého nejmladšího, 11letého "Honzu", co má tak rád sladké, jen tak něco nenadzvedne:))
Jitko, tak tady to je. Nedovedu přesně odhadnout, jak to na tebe jako rodičku může působit. Ale když si budeme představovat, že se samozřejmě žádné zranění nekonalo, tak by to třeba jako pokus o humor mohlo projít.
Mžiknutí oka
Honzík o sto metrů dál
dneska to fouká
Dianko, děkuji, pokud tak vidíš:)
Kočkodánku, klidně šup sem s ním, ty přeci víš, že ledacos snesu. A zas tak vážně se neberu:)
KK, K3. dadadík, Nami99, Gora, děkuju moc.
a2a2a, děkuju za výběr, máš pravdu, že kategorie je sporná. Zatím ji však ponechám v dětských, dítěti může být i 10+. Vnímám ji tak. S tím záměrem a naladěním jsem si s ní hrála. Tak možná hlavně proto.
Prosecký, chápu, že tento verš může být zavádějící. Zaleží, jak ho sám chceš číst.
Josephina, děkuji za upřímnost. Souhlasím.
trojort, ano, s pomyslným pořadovým číslem...
nějak ses mi ve svých začátcích zde zdála originálnější, dobrého nejspíš pomálu!
Viděl bych to na jinou kategorii - vázané verše, z dětské kategorie vybočuje třetí sloka a druhá polovina první sloky. Jinak chválím, žádné účelové rýmy, souvislá myšlenka od první sloky, parádní rytmus.
Máš cit pro dětskou tvorbu, nejpřirozenější - nejplynulejší - mi zde připadá první strofa, ale celá básnička je originální a na dobré úrovni!
Karpatský knihomoľ
10. 11. 2019páči sa mi
Určitě bych si zasloužil vytahat za uši, kdybych tě chtěl za dílko vytahat za uši.
Je to pouze pokus o humor a nikdy bych něco takového samozřejmě neudělal, jenom ať mě proboha nesemele feministické hnutí... (;-)
(Původně následovalo jakési senrju, které jsem však ze strachu raději odstranil.)