Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStáří
Autor
macecha
Je tu stáří,
do chvíle, než si to uvědomíš,
vše se daří.
Pohár Tvého života,
po okraj naplněný,
přetéká.
Marně se chceš napít zhluboka,
po kapkách mizí každá Tvoje jistota
a mysl, ještě mladá v tělo již nevěří,
to pomalu, ale jistě strádá.
A láska?
Ta nyní ukrývá se v dlani,
je jen na Tobě,
jakou částkou si ji vykoupíš,
již nezáleží to na ní.
20 názorů
Jarmilko, stovky ano, ale, co nám to bude platné, když si nevíme rady již nyní. Díky ta tip.
Stáří nikdo neuteče,
mnohý nedočká se ani
státní sociální péče,
to my možná ano, Ani.
Mládí nejde vrátit zpět,
ještě je čas stáhnout krovky,
vždyť jsme holky jako květ,
dočkáme se nejmíň stovky.
T*
Musaši, já vycházím pouze ze svého pocitu. Není to obecné. Mně se nedařillo, ani v mládí. Tak od 40-55, to bylo fajn, ale od té doby to nestojí za nic. Takže, asi tak.
Diano, děkuji a zdravím. Konečně jsem se sem zase dostala. Poradila mi Jarmilka Moosová, zlaté děvče.
Já ve svých sonetech zrovna také zpracovávám téma stáří, takže mě zajímá, jak tohle téma pojali jiní.
Proč myslíš, že se lidem vše daří, než zestárnou ? Vždyť je mezi námi spousta lidí, kterým se nedaří vůbec nic ani v mladém věku. Já si naopak myslím, že pro mnohé z nás může být stáří dejme tomu tak věk od 60 do 75 let tím nešťastnějším věkem v jejich životě.
Jistě - sportovec nebo umělec třeba může hořekovat, že už to není to, co to bývalo. Ale tvoje básnička není ani o sportovcích ani o oumělcích. Asi je příliš obecná na můj vkus.