Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seElektronická Zombie
Autor
Alegna
30 názorů
To je mi sympatické, taky si myslím, že opravdový život není na displeji :), díky AP dívko
APodezDívka
05. 03. 2023Do mobilu nečumim. Nemám data ani Facebook ani Instagram. Mezi vrstevníky jsem ta JINÁ. I když... Je nás vlastně víc. Prostě ani mladí nejsou všichni stejní... ;)
:-) zápisníku, tvoje slova pobavila, díky ... chodím ráda večer na procházky a sama, s běháním je to u mě špatné :(
zápisník z Utopie
12. 02. 2023chtělo by to potkávat večer milence a ne opilce (ani nad ránem, kdy jdeš běhat)
žádná panika :))
nové technologie, životní styl...normálka
přiroda si s námi poradí :)
Jitko, pravda, občas jsme všichni zombie, někdo ale už trvale, díky za ocenění
já myslím, že je to jen první plán.. nepodceňovala bych nikoho s tímhle zařízením :))
Vtipně výstižná nekritika reálného filmu. Občas se stávám jeho hercem. Povedené.
Vždycky,když jedu busem tak jsem ten divný... Ten co nečumí do debilu,ale do knížky... A nebo jen tak okýnkem do ulic... Ale tohle už dávno neřeším... :)
Markel, říkám jim tichý blázen, taky se tu rozmnožili, dneska ani ten telefon u ucha nedrží :-)
Dianko, chápu tě, znám pána, co chodí a čte noviny, ale je jen jeden, zato zombíků tu máme spoustu :-)
fialko, ano Čárlí si zvyknul, ale já se poprvé vyděsila, už jse si taky zvykla :-)
výstižné *, já se ale někdy bojím lidí, co si povídají sami pro sebe, zvlášť za tmy, někdy zjistím, že si povídají s někým pomocí nových technologií a já si oddychnu, že ten mužskej za mnou.... :-))
Já byla kdysi tak zažraná do knih, že jsem četla jdouc po ulici. Takže ty "Zombie" docela chápu. Ale napsáno velmi hezky a výstižně :-)*
Děkuju všem za přečtení i komentáře plné pochopení a Evženii za pěkné rýmování
A když zmizí z ulic osvícenci (ne snad přímo podsvinčata), tak se v ulicích začnou objevovat podroušenci, kteří mají často velké problémy s ovládáním nožiček a mluvidel. To jsou zase alkoholické zombie. Některé hrobu již skutečně poměrně blízko. ;-)
blacksabbath
30. 11. 2019jojo....kolem sebe nevidí...*/**
Vylézají ráno, v poledne i k večeru,
hluší, slepí k okolí, já jim to neberu,
ale život utíká a to prostě nežeru. :-)