Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ výšky
Autor
Radmila Marie
Sedm
pater do nebe
sedm
hrnků na stole
sedm
komínů - ty spočítáš
sedm
přátel, které máš...
Balkony panelových šuplat nabízí bohatství.
Různé.
Vyřízlý dřez. Zelený župan.
Barevné kolíčky... umělé truhlíčky... s vánoční výzdobou.
Roztrhlé krabice s banány od Rice, hnědounkou skříň, co zebou ji tváře,
zlomený sušák i komíny prádla...
nevidím víc!
soumrak
se
vkrádá...
Nudím se. Rozhlížím.
Zkrz těla žaluzij...
12 názorů
Radmila Marie
26. 12. 2019OK, děkuji.
To bylo tomu tvému: "lepší?"
Nechci se vyjadřovat, jesli je to lepší nebo horší...nejsem kritik.
Pouze jsem vyjádřil názor, aniž bych tě chtěl přesvědčovat, že máš něco měnit. Rozumíš?
Radmila Marie
23. 12. 2019Potom tedy nechápu Vaší poznámku o prostoduché grafice.
Jelikož jsem zastánce spíše spartánského stylu, kde obsah nechce převyšovat formu,neznamená že můžu chválit, nebo hanět to, co se líbí jiným.
Podle mě se dobrý obsah prosadí sám i kdybys ho naškrabala na toaletní papír :)
Radmila Marie
23. 12. 2019Lepší?
Radmila Marie
22. 12. 2019Děkuji Daplere.
No nevím...asi dobrý příklad toho, jak zkazit vcelku dobré dílo prostoduchou grafikou.
Radmila Marie
05. 12. 2019Děkuji Leraku12, prožila jsem to zde jako v mlze. Mne samotné díla připomínají, jaké to bylo a co jsem zde zažila, jak jsem se cítila a co jsem pouze zapsala. To vím jistě. Je to originál, bez písmeny změny.